Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, listopada 3

Denerwujące dźwięki na chacie

Dużo osób skarży się na tzw. pikanie i krzyczenie na chacie.
Mam nadzieję, że publikując tego posta pomogę Wam i waszym.. głośnikom :)

Niby takie trudne, a takie łatwe. Jak się pozbyć owych dźwięków?



Na powyższym obrazku, prawie na jego samym dole, czerwonym kółeczkiem otoczony został malutki znaczek - głośnik. Wystarczy na niego kliknąć, i chat, albo się ściszy, albo pokaże się regulacja głośności.

I wszystko jasne ! ;-)

Słodkiej ciszy.. :)
Ewa242421

19 komentarzy:

  1. Fajnie,ze wytłumacztłyście,czasami zawału można dostać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie dźwięki strasznie denerwują, lecz z innego powodu. Siedzę na czacie swej watahy i czytam posta o nowej promocji. Na owego czata watahy chcę zaglądać tylko wtedy, gdy piknie. Jednak wyciszając jeden czat, wyciszam też drugi i w tym problem. Nie da się tego jakoś rozwiązać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym, ale na pewno istnieje jakieś rozwiązanie.

      Usuń
  3. Mnie zawsze te dźwięki irytowały, głównie dlatego, że zawsze słucham muzyki na słuchawkach, a nie łatwo się zdenerwować, gdy piosenka co jakiś czas jest przerywana czymś w stylu 'tyntyn'. XD Zawsze się wylogowywałam, ale pomagało tylko przez chwilę - gdy odświeżałam, logowało mnie od nowa. :>

    ~ Julis

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czat jest poprostu zajebisty .
    Tylko niektórzy jacyś ...
    Ogólnie ja jestem spoko i tam zapraszam .

    Na hasło lubię pierogi otrzymasz miły uśmiech .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciastek do pracy, a nie siare robisz ..
    Teraz sie skończy wkurzanie czytelników :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysza mysza szczur ściekowy, wupuś kotlet przebcjowy?! xD
    Co to jest?! xD (Jest u dołu obrazka)
    I dzięki za wytłumaczenie, bo nienawidziłam jak ktoś wrzeszczał na czacie xd

    Agata21242 (na czacie Nutella_się_skończyła_:( ) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zostało to wyjaśnione. Spotkałam raz na chacie parę miłych osób, które prosiłam o nie włączanie tego krzyku.. ale oczywiście odwdzięczały się tym dźwiękiem <3 Nie raz się wystraszyłam, ale jest okej :D
    (Na Chacie Miraine_♥ ^U^)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, że ktoś mi to w końcu wytłumaczył, bo od tych dźwięków można oszaleć. Są tak strasznie wkurzające, że strasznie mało siedzę na tym blogu. Teraz, gdy wiem jak je wyłączyć będę tu częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to mnie denerwowało nie mogłam słuchać piosenek

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten dźwięk xD na howrse nazywam się bella11111 daj gratkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. JA d-dzięki Wkużają mnie te dźwięki kto ktoś coś napisze, wyjdźe lub wejdzie na strone :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten obrazek się nie wyświetla :(

    OdpowiedzUsuń