REGULAMIN KORZYSTANIA Z CZATU BLOGA I-LOVE-HOWRSE
Korzystanie z czatu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
Redakcja i-love-howrse.blogspot.com zastrzega sobie prawo do zmiany
regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia jego użytkowników.
regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia jego użytkowników.
1. Na czacie istnieją rangi:
Moderator - Osoba stosująca się do regulaminu czatu, pilnująca porządku i nadająca innym użytkownikom rangi. Moderator może banować osoby na maks. 6 godzin.
Stały bywalec (Member) - Użytkownik, który jest jakiś czas na czacie, w dobrze się zachowuje, nie jest znany jako zwykły gość. Posiada możliwość wklejania linków na czacie. Nie może dawać rang, ani blokować osób.
Rangę tę można otrzymać, gdy dana osoba udziela się na obecnym czacie przez 3 tygodnie.
Gość (Guest) - Osoba, która wchodzi na czat przypadkowo, bądź bardzo rzadko, lub niestosująca się do regulaminu, co przyczyniło się do odebrania mu rangi wyższej. Osoba posiadająca ową rangę, obok loginu w polu z wiadomościami czatowymi nie ma ludzika.
Zbanowany (Banned) - Osoba, która nie stosowała się do poniższego regulaminu, mimo upomnień moderacji. Została pozbawiona pisania na czacie na czas nieokreślony.
2. Na czacie zakazane jest:
a) Dla wszystkich użytkowników:
- przeklinanie (kick);(nie dotyczy słów ocenzurowanych - aby zastosować cenzurę, przed słowem wpisujesz frazę "<som")
- obrażanie użytkowników czatu oraz jego administracji, (kick lub ban do 1h)
- reklamowanie innych czatów i blogów, (kick lub ban do 1h)- wyłudzanie danych osobowych, (kick)
- spamowanie - polega to na ciągłym powtarzaniu jednej kwestii, minek, dźwięków bądź linków,
(kick lub ban do 1h)
- pisanie z caps lockiem (możemy go używać rzadko, jednak nie przesadzajmy), (kick)
- awanturowanie się o przyznanie komuś blokady lub wyproszenia z czatu, (kick)
- proszenie o przyznanie rangi dla siebie jak i również dla innego użytkownika, (kick)
- podszywanie się pod innych użytkowników czata, (ban do 1 dnia);(wyjątkiem może być krótkotrwały żart)
- umieszczanie na czacie treści dozwolonych od lat 18 bądź drastycznych nieobjętych cenzurą - aby zastosować cenzurę, przed słowem wpisujesz frazę "<som") (ban do 3h)
- wszczynanie kłótni oraz ich kontynuowanie, (kick)
- obrażanie uczuć religijnych pozostałych użytkowników czatu (kick lub ban do 1h)
- podważanie decyzji administracji, (upomnienie)
- obraźliwe, wulgarne komentowanie czatu lub bloga i osób na nim przebywających (kick lub ban do 1 h)
b) Dla operatorów: (za każdym razem najpierw upomnienie, a potem pozbawienie stanowiska)
- kickowanie, banowanie dla zabawy (bądź bez powodu),
- podwyższanie lub obniżanie rang dla zabawy,
- odblokowywania zablokowanych uczestników czatu (dana osoba może być odblokowana wyłącznie przez
moderatora/ownera, który ją zbanował, lecz musi być do tego powód).
OPERATORÓW OBOWIĄZUJĄ RÓWNIEŻ ZAKAZY DLA ZWYKŁYCH UŻYTKOWNIKÓW
4. Moderator czatu nie ma prawa do ustalania zasad bez wcześniejszego skonsultowania ich z ownerem czatu.
5. Zasady dotyczące nazwy użytkownika i awataru:
- nazwa może być zmieniana przez jednego użytkownika maksymalnie raz w miesiącu,
- w nazwie i awatarze niedozwolone są treści drastyczne bądź dozwolone od lat 18, (upomnienie)
- zabronione są również wulgaryzmy oraz treści mogące obrazić kogokolwiek, (upomnienie)
- w nazwie dozwolone jest użycie maks. 3 znaczków (zabronione są obrazki ruszające się, błyszczące czy migoczące), (upomnienie)
- jeśli osoba postanowi zmienić nick mile widziane jest wpisanie obok w nawias starej nazwy użytkownika bądź przezwiska, które wszyscy znają.
- w nazwie nie mogą być umieszczane linki ani nazwy blogów.
6. Moderacja nie odpowiada za kłótnie, które odbywają się w wiadomościach prywatnych. Jednak jeżeli jedna osoba stwierdzi, że jej rozmówca złamał regulamin, ma ona prawo zgłosić to administracji czatu dodając do skargi zrzut ekranu z rozmową.
7. Kary
a) 2 kicki - zbanowanie osoby na czas adekwatny dla osoby pilnującej porządku,
b) ban - jeżeli u osoby wcześniej banowanej nie widać poprawy zostanie ona zbanowana permanentnie,
c) upomnienie - jeśli osoba będzie często upominana również poskutkuje to otrzymaniem bana,
d) opcja kick lub ban - jeżeli dana osoba będzie nagminnie łamała zakazy skutkuje to banem, jeżeli zrobi to od czasu do czasu jest to karane kickiem.
W przypadku regularnego łamania przepisów regulaminu mimo licznych upomnień, kicków i banów wprowadzona jest poniższa zasada:
2 kicki = ban na 1h
Każdy kolejne wykroczenie będzie karane banem dłuższym o następną godzinę (2h, 3h, 4h, 5h, 6h) niepoprzedzonym kickami.
Gdy użytkownik otrzyma ban 6-ciogodzinny i po jego zakończeniu nadal nie będzie przestrzegał regulaminu dostaje kolejnego bana długości 6 godzin.
2 bany 6h = ban forever
8. Wszystkie zastrzeżenia co do regulaminu prosimy kierować do administracji czatu.