Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse!

poniedziałek, czerwca 29

Konie Legendarne

Niedlugo w grze pojawia sie konie Legendarne. Kazdy z nich pochodzi z jakiejs historii. Niestety nie mam czasu na tlumaczenie reszty tesktu tego spoileru dlatego dziele sie z Wami tylko ich grafikami.

Altaïr
Altaïr jest legendarnym koniem. Mozna go zdobyc poprzez wyposazenie konia w 5 legendarnych czesci sprzetu Altaïr'a lub dzieki zakupie zestawu Altaïr'a.
W niektore dni, Altaïr moze byc pojony dwa razy dziennie. Podczas pojenia go drugi raz w ciagu dnia, jego wlasciciel otrzyma 24-godzinna subskrybcje konta VIP. Dla graczy ktorzy posiadaja juz konto VIP, ich subskrypcja zostanie przedluzona o 24 godziny. 

Jesli zdobedziesz tego konia dzieki zestawie Altaïr, bedzie on pil dwa razy dziennie czesciej.


Amira
Obecnie brak informacji 


Tormenta
Obecnie brak informacji 


Zaldia
Obecnie brak informacji


Bucéphale (Bucefal?)
Obecnie brak informacji


Przepraszam za brak polskich znakow,
Novusia

Poradnik oślarza #1 - kupujemy osiołka


Witajcie!
Przed sobą macie pierwszą część poradnika oślarza, czyli kompendium wiedzy na temat hodowli osłów. W tej części dowiecie się, jak kupić odpowiedniego osła i nie stracić pieniędzy.
Zanim zaczniemy - oślarz nie jest słowem obraźliwym, według słownika PWN (tak, specjalnie to sprawdziłam) to przestarzała nazwa pastucha lub poganiacza osłów, więc proszę, żeby nie było oburzenia, że ja Was tutaj obrażam.

A więc... Zaczynamy!

sobota, czerwca 27

Poradnik - Instalacja czcionek w Windows XP

    Pragnę powitać całą szlachtę zebraną przed monitorami. W dzisiejszym programie posta:

Z serii ,,How to..." - Jak pobrać czcionkę?
Potrzebne nam będzie:
  • Strona z czcionkami - jak zwykle robię bezpłatną reklamę dafont.com.
  • Komputer z systemem Windows XP lub nowszym - to posiada chyba większość z Was.

Oferta - jednorożce za kupony

Witajcie.
Od dnia wczorajszego na howrse dostępne są jednorożce nowych ras. Oferta jest nieco wygórowana - mianowicie zaczynając od dziesięciu kuponów, które kupimy za złotówki, otrzymujemy jednorożca jednej z dwóch nowych ras - haflingera lub konia lipicańskiego.
Nowe rasy rogów są już dostępne na sprzedażach, i trzeba przyznać, że w obecnej chwili bardziej opłaca się kupić haflingera ze sprzedaży, zamiast kupować dziesięć kuponów.
Według mnie cena jest trochę za duża. I to jeszcze jeden losowy rożek za 32 zł...
Ach, zapomniałabym - wesołych wakacji :)

Zamierzacie skorzystać z oferty?
Może już to zrobiliście?
Pragnę poinformować, że poradnik o czcionkach jest w trakcie tworzenia.
Fryzyjska

piątek, czerwca 26

5-ty Żywioł i Pięta Achillesa na Czarnym Rynku!

Od dziś do 29 czerwca 2015 r., godz. 10:00, mamy możliwość kupna 5-tego Żywiołu oraz Pięty Achillesa na Czarnym Rynku. Ceny tych przedmiotów wyglądają następująco:
- 5-ty Żywioł - 2 kupony,
- Pięta Achillesa - 1 kupon.

Moim zdaniem cena 5-tego Żywiołu jet bardzo atrakcyjna.

Skorzystacie z oferty?
dudek7894

czwartek, czerwca 25

Lost in skies of powered gold und świecący tekst

Lost in skies of powdered gold
Caught in clouds of silver ropes
Showered by the empty hopes
As I tumble down
Falling fast to the ground

Witajcie, populacjo hołrsa która tu wchodzicie. Jak niektórzy wiedzą, jestem Fryzyjska, czyli nowa redaktorka bloga. Możecie do mnie mówić jak chcecie, choć najbardziej preferuję ksywki Shaiylo, Saifu albo Siel. Tym ostatnim będę się podpisywać bo takie ładne i wow i w ogóle bo tak :u
Lubię to, co innych brzydzi - pająki, kruki i sowy to moi faworyci. Niestety jestem uczulona na 99% stworzeń, mam astmę i jedyne, co mogę trzymać to akwarium lub jaszczurka. Wybrałam to pierwsze i właśnie oczekuję narodzin małych krewetek.
Amatorsko rysuję, przykład to na przykład ta rybka. Czy ładne? Nie powiedziałabym, oceńcie sami.
Czas na słowo o moich zainteresowaniach. Jeżdżę konno, lubię morze i błękit. Marzę o mieszkaniu, choćby w centrum Barcelony, byle, by do morza było nie dalej niż dziesięć kilometrów. Mam także jedno zainteresowanie, za co pewnie większość mnie wyśmieje, mianowicie jestem pegasister. Prosto mówiąc - tak, oglądam te małe, różowe pucyki kony. Tak, mam dwanaście lat.
Biorę udział w blogach z opowiadaniami, ale jestem jak zły omen. Jeśli dołączę, to:
a) Administratorzy pokłócą się, obrażą i zamkną bloga;
b) Nikt nie odpisze na moje opowiadanie i zmniejszy się aktywność, co w końcu doprowadzi do upadku bloga.
Uwielbiam muzykę od zespołu ,,Of Monsters And Men". 
Hm, to chyba tyle, więc przejdźmy może do części praktycznej :u

środa, czerwca 24

Dodatkowe sposoby zarabiania equus i powitanie

Witajcie!
Nazywam się Agnieszka (agulek.com) i w ostatnim naborze dostałam się do tego bloga. Możecie mi wierzyć albo nie, ale na howrse mam zaledwie 32 dni stażu! Oczywiście grałam w tą grę już wcześniej, ale nie będę opowiadać wam mojej historii, bo nie miałoby to większego sensu. Wystartowałam do tego naboru z myślą nic nie tracę. Byłam pewna, że redaktorzy nawet nie wezmą mnie pod uwagę ze względu na mój staż, ranking, ilość koni i brak znajomości języków obcych.Oczywiście znam podstawy angielskiego, bo tego wymaga od nas szkoła, ale nie będę przyznawała się do czegoś, czego nie umiem, a zarazem nie rozumiem na 100%. Ale udało się! Jestem ogromnie wdzięczna ludziom, którzy mi zaufali :) Mam nadzieję, że zostanę z wami na długo i nie przy nudzę was moimi postami. 
Może już skończę te "powitanie" :) W dzisiejszym poście, oprócz tego mojego przywitania, chciałabym przybliżyć dla was temat zarabiania equus na howrse. Jak pewnie wiecie najłatwiej, a zarazem najszybciej można zdobyć equus wymieniając kupony na "pieniądze", ale co zrobić jeśli takowych kuponów nie posiadamy albo chcemy je wydać na coś innego? 

1. Pierwszą podstawową sprawą jest zastanowienie się ile czasu możemy poświęcić na grę. Jeśli jesteśmy w stanie siedzieć przed komputerem, tabletem lub telefonem kilka godzin i mamy min.30 dni stażu lub posiadamy klucz biznesowy to sprawa jest prosta - handlujmy końmi! Na początku musimy zapoznać się ze sprzedażami. Dowiedzieć się po ile chodzą konie. Nie ważne czy zobaczycie konia ze ZJ czy bez, w wieku 2 miesięcy czy 20 lat, jeśli jest poniżej 1000equus od razu kupujcie, nie zastanawiajcie się, ponieważ ktoś może was wyprzedzić! Wiem, że może się to dla was wydać dziwne, że ktoś sprzedaje konie ze ZJ po 500equus, ale tak jest naprawdę. 

Widzę klacz ze ZJ na sprzedażach bezpośrednich za 500equus. Udaje mi się ją kupić. Co dalej zrobić? Za ile mam ją sprzedać? Najprościej po prostu zorientować się po ile chodzą konie tej rasy, z podobnymi UM i podobnym PG, ale skoro tych koni nie kupiono to znaczy, że cena jest ciut za wysoka...Oczywiście istnieje specjalny wątek do tego przeznaczony na wydarzeniach, ale zazwyczaj dosyć długo trzeba czekać na odpowiedź. Pokażę wam teraz kilka cenników opracowanych przeze mnie. 

PAMIĘTAJCIE: Zawsze przy sprzedaży obojętnie jakiego konia bierzcie pod uwagę PG, UM, CR, maść i rasę konia! 


Cennik UM: 
100 UM - 1500 equus
200 UM - 2000 equus
300 UM - 2500 equus
400 UM - 3000equus
500 UM - 4000 equus
600 UM - 5000 equus 
700 UM - 6000 equus
800 UM - 8000 equus
900 UM - 10 000 equus
1000 UM - 13 000 equus

Cennik PG:
350 PG - 1399 equus 
400 PG - 1399 equus
500 PG - 1499 equus
600 PG - 1599 equus
700 PG - 1599 equus
800 PG - 1899 equus
900 PG - 2200 equus
1000 PG - 3000 equus

Odnośnie CR:
ZJ - min. 35000tyś. equus 
5-ty żywioł - min. 250000tyś. equus

Jednorożce:
ogier - ok. 15-20tyś. equus
klacz - ok. 20-30tyś. equus

Po wystawieniu konia sprawdzajcie na której stronie sprzedaży się znajduję. Jeśli zszedł z pierwszej, drugiej obniżcie cenę o 500 equus. 

A teraz wróćmy do naszego przykładu. Klacz, którą kupiłam miała ZJ, ale miała też dosyć wysokie PG i UM. Jej PG wynosiło 1500, a UM aż 2000. Była też jednorożcem. Taki konik będzie warty min. 100 000tyś. equus. W ten sposób zarobiłam około 99 500tyś. equus w zaledwie kilka minut. 
Niestety może zdarzyć się tak, że choćbyśmy siedzieli na sprzedażach cały dzień i całą noc nie zobaczymy albo nie kupimy takiego konia. Wtedy kupujmy zwykłe konie w cenie poniżej 1000-1500equus. Zarobimy co prawda o wiele mniej, ale jednak coś :).Warto też zaglądać na aukcje.Jeśli macie pytania odnośnie wyceny konia możecie napisać do mnie na GG lub howrse :) 

2. Drugim sposobem na zarobienie equus jest OJ. Jak pewnie wiecie jakiś czas temu pojawiły się nowe funkcję w ośrodkach jeździeckich. Fundusze zostały połączone, dodano także warsztaty. Dzięki temu bardzo łatwo można zarobić spore ilości equus. Na ten temat pojawi się też osobny post, ponieważ w warsztatach można dużo zarobić, ale również dużo stracić. 
Podsumowując, najwięcej equus zarobimy na handlu końmi i wymianie kuponów, ale to pierwsze wymaga dużo czasu, a na to drugie niektórych nie stać. Jeśli nie mamy ani czasu, ani kuponów możemy rozpocząć różnego rodzaju produkcję w warsztatach lub uprawy na łąkach. Istnieją też inne sposoby zarabiania equus, ale ja przybliżyłam wam tylko te, na których rzeczywiście coś zarobicie.

Mam nadzieję, że zostanę z wami na długo :)
agulek.com

Konkurs na Dzień Ojca

Wczoraj (tj. 23.06.2015 r.) Ow na forum ogłosił konkurs. Jest on organizowany z okazji Dnia Ojca. Zadanie konkursowiczów to napisanie opowiadania, którego główny temat ma stanowić Dzień Ojca, zaś rolę głównego bohatera ma pełnić koń, wabiący się Myszaty. Każda osoba może zgłosić się tylko raz. konkurs będzie trwał do 28.06.2015 r. Autor najlepszego tekstu zdobędzie Skrzydlatą Laskę Hermesa.
Swoje opowiadania należy nadsyłać w tym wątku.

Weźmiecie udział w tym wydarzeniu?
dudek7894

poniedziałek, czerwca 22

Czerwcowe zmiany

Witajcie!
Dziś, czyli 22 czerwca na Howrse weszły kolejne zmiany po aktualizacji. W czym konkretnie? W punktach dorastania oraz w ekwipunku.
1. Od teraz, kiedy będziemy chcieli zmienić ekwipunek konia, wyświetli się ostrzeżenie informujące o utracie starego ekwipunku.
2. Dodano także nową stronę do zakupu PD.
Niestety, na forum podano zły link - w adresie dwa razy powtórzono ,,howrse.pl". Ten jest poprawny.
Dodano także możliwość zakupu punktów dorastania przy opcji postarzania konia - po kliknięciu w link przenosi nas na stronę zakupu PD.
Należy pamiętać, że na chwilę obecną PD można kupić jednak tylko za Kupony oraz Diamenty i wątpię, by to się kiedykolwiek zmieniło - dlatego nie należy patrzeć na cenę w Equus, mimo, że jest tam podana. Jest ona jedynie orientacyjna i nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę.

Skąd się wzięła? Stąd, że w sklepie, w opcji sprzedania przedmiotów odzyskuje się jedynie połowę kwotę zakupów. A ponieważ PD sprzedaje się za 100 Equus - teoretycznie jedno powinno kosztować 200 Equus.
Czy uważacie powyższe zmiany za potrzebne i ułatwiające grę?
jool11


niedziela, czerwca 21

Powitanie oraz perszerony

Witajcie!

Poznajcie człowieka, który wywraca się na prostej drodze, czyli mnie.

Nazywam się Kaja i w zasadzie to powinno Wam wystarczyć. Na howrse gram jako jool11 od 22 września 2013 roku. Mimo to mam zaledwie 137 dni stażu. Dlaczego? Bo zwyczajnie zapomniałam o koncie i ostatnio sobie o nim przypomniałam. Skąd się wziął mój login? Podpatrzyłam go sobie u mojej cioci i tak jakoś zostało. Dopiero potem zorientowałam się, że to dwie pierwsze litery jej imienia i nazwiska. Cóż, u mnie brzmiało by to ,,kakr" - niezbyt ładnie.
 Moje hobby? Pisanie, pisanie i jeszcze raz pisanie? A co piszę? W zasadzie wszystko. Od opowiadań, przez legendy po creepypasty paragrafówki. Cały mój dzień wygląda mniej więcej tak, że wieczorem piszę - a przez całą resztę czasu myślę o tym, co by tu napisać. Co jeszcze? Uwielbiam RPG-i i marzę o u udziale w LARP-ach. Kocham fantastykę całym swoim serduszkiem, ale mam uraz do Chorego Portiera (czekam na hejty. Możecie na mnie naciskać do woli, ale ja i tak nie zmienię moich przekonań). Czytam w zasadzie wszystko, co mi wpadnie w moje rączki. W wolnym czasie rysuję, ale moje bazgroły są raczej kiepskie, by je gdziekolwiek publikować, chyba, że siedzę przy nich pół dnia.
Ulubiona muzyka? W zasadzie brak, słucham niemal wszystkiego, ale nienawidzę muzyki pop. Po prostu jej nie toleruję. Najczęściej słucham soundtracków, zwykle z ,,Avatara" albo ,,Gry o Tron" i biorę z nich inspiracje.
Dlaczego postanowiłam wystartować w naborze? Jakoś tak wyszło. Lubię pisać, howrse też lubię i chyba dlatego spróbowałam. Mam nadzieję, że długo zagrzeję tu miejsce.

A teraz nie przedłużam już więcej. Miłego czytania!

Śmieszne Howrse - 1.04