poniedziałek, lipca 21

Banery Los za Los

4 komentarze:
Polskiemu serwerowi udało się zebrać 1 280 000 podków w ponad 16 dni. Zgodnie z zasadami nadszedł teraz czas na Uroczystość i loterię! Tym razem również przygotowaliśmy dla Was banerki, które możecie wstawiać na forum/prezentacje. Autorami banerów są: Nie-Chcesz-Wiedzieć, Adencjo (ten najbrzydszy banerek :P) i Hiena.

piątek, lipca 18

Spoiler: Nowy Boski Koń!

10 komentarzy:
Dopiero co pojawiły się spoilery o dwóch nowych boskich koniach i kartach, a już jest następny. Tym razem jest to boski pegaz z kolekcji Chińskich koni.

środa, lipca 16

Spoiler: Grafika z Nadchodzącej Promocji

13 komentarzy:
W tym poście pokażę Wam jak będą wyglądały karty i co będzie można wygrać w następnej promocji - Karty Mistrzostw Jeździectwa!

niedziela, lipca 13

Spoiler: Nowe Boskie Konie i Inne Nowości

21 komentarzy:
Zobaczcie, jakich wydarzeń będziemy mogli spodziewać się w przyszłości na Howrse:

Dwa nowe boskie konie!
Hrimfaxi

 Na razie nie wiadomo mi co ten koń będzie dawał ani jakiej jest płci. Będzie można go wygrać w kartach, za zebranie wszystkich pięciu kart z każdej z siedmiu kolekcji.
Hrimfaxi to koń symblolizujący noc, zwany również Lodowa Grzywa czy Mroźna Grzywa (nie wiem dokładnie jak to przetłumaczyć: Frost Mane).










Skinfaxi
Drugim nowym boskim będzie Skinfaxi który symbolizuje dzień i znaczy Lśniąca Grzywa (Shining Mane). Nie wiadomo jednak w jakiej promocji będzie do wygrania ani co będzie dawał czy też jakiej jest płci.










czwartek, lipca 10

Konkurs na czacie! Do wygrania m.in 2 kupony :)

Brak komentarzy:


Kolejny konkurs na naszym blogu! Te wakacje są bardzo obfitym okresem, jezeli chodzi o rozdawanie nagród. Tym razem konkurs nie będzie wymagał talentu do grafiki, pisania lub wiedzy o całym blogu. Zauważyliśmy krytyczny spadek aktywności na czacie, więc to jego będzie dotyczył konkurs!
Na czym będzie polegał?
W pierwszym etapie (ok. 2-tygodniowym) wyłonimy ok. 10 osób, które udzielały sie najwięcej w trakcie rozmów i nie łamały regulaminu.
W drugim etapie w.w. osoby dostaną test, który bedzie się składał z pytań otwartych. W teście prawdopodobnie  będą znajdowały się pytania dotyczące rang i oznaczeń na czacie, regulaminu czatu, mogą pojawić się pytania o moderatorów i administratorów. Na końcu czeka Was zagadka specjalna! W zagadce będa opisane 3 osoby, dokładniej beda to ludzie, którzy dużo czasu spedzaja na czacie i znają prawie wszystkich z charakteru i cech szczególnych. Waszym zadaniem bedzie odgadnąć ich nicki!
Nagrodą za pierwsze miejsce są aż 2 kupony. Walczyć będziecie również o range moderatora (a może po jakims czasie administratora) na czacie. Pozostałe miejsca zostaną obdarzone nagrodami z CR, np. Kamieniem Filozoficznym, Krwiami Meduzy, Łzami Afrodyty, RP, PA, MF, PZ, PH, Zestawem Hery oraz tymi konikami:
http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=18176334  http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=19090318
Konkurs trwa od 10.07 do 26.07. Zapraszamy na czat i powodzenia w konkursie! C:
Kilkoro osób z czatu nie gra w Howrse, wiec nie może wygrać w konkursie ani kuponów, ani przedmiotów, ani koni. Jednak mimo to użytkownicy ci mogą nadal starać się o zdobycie wyższej rangi.
Ludzi starających się jedynie o rangę moderatora prosimy o wpisanie przy nicku * gwiazdki, np. Invisible* 
Inni z kolei mogą zacząć odwiedzać czat tylko ze wzgledu na Howrse,
a niekoniecznie zależy im na zdobyciu rangi.
Prosimy takie osoby o umieszczenie na końcu czatowego loginu !wykrzyknika, np. Invisible!

Jeśli ktoś chce natomiast powalczyć o obydwa rodzaje nagród, proszony jest
o wpisanie przy nazwie zarówno wykrzyknika , jak i gwiazdki: Invisible*! 
Nieumieszczenie w loginie żadnego znaczka będzie odbierane jako niebranie udzialu w konkursie.

Podczas nagradzania i oceniania osób weźmiemy również pod uwagę ich uprzednie zachowanie na chacie, aby zapobiec niesłusznemu przyznaniu rangi moderatora. 

środa, lipca 9

Trening - Jakie przedmioty z CR wybrać?

3 komentarze:
W tym poście przedstawię Wam, jakie rzeczy z Czarnego Rynku są ważne podczas treningu konia oraz co takiego one dają.
No więc, czasem przedmioty z CR oprócz ich głównej zalety dają koniowi również bonus. I nie chodzi tu tylko o bonusy typu Fortuna Krezusa czy Lonża, ale również np. Złote Jabłko, Krew Meduzy. Warto ich  użyć podczas treningu, ponieważ zapewnią one koniowi dodatkowe punkty umiejętności w zawodach
i Grand Prix. Nie musisz dawać swojemu koniowi żadnych przedmiotów aby móc go trenować, ale warto w takie zainwestować, ponieważ zwiększają one poziom zdobytych umiejętności.

Przedmioty przydatne podczas treningu:
  • Klepsydra KronosaKlepsydra Kronosa - pozwala trenować Twojego konia dwa razy szybciej. Nie dodaje bonusu do umiejętności. 
  • Objęcia MorfeuszaObjęcia Morfeusza - umożliwia postarzanie Twojego konia bez zużycia Punktów Dorastania. Nie dodaje bonusu, ale jest bardzo przydatne ponieważ przeważnie na trening potrzebujemy bardzo dużo PD (nawet 200, 300).

niedziela, lipca 6

Spoiler: Zadania i Nagrody z Piniat

22 komentarze:
W tym poście umieszczę wszystkie zadania, nagrody oraz liczbę punktów potrzebnych do rozbicia poszeczólnych piniat.


1. Karb - 3 Punkty
Zadanie 1: Kliknij na piniacie.
Nagroda: 1 punkt dla Twojej piniaty.
Zadanie 2: Oporządź konia.
Nagroda: Dodatkowe kliknięcie.
Prezent: 2 Punkty Dorastania, Czaprak 2** [Fioletowo Biały] 





2. Pszczoła - 6 Punktów
Zadanie 1: Pogłaskaj konia.
Nagroda: Aby móc uzyskać pomoc od 4-ech znajomych dziennie.
Zadanie 2: Połóż kuca spać.
Nagroda: Bonusowe kliknięcie.
Prezent: 10% energii dla Twoich koni, 1 Promień Heliosa 

Zmiany z regulaminie czatu!

Brak komentarzy:

Wprowadziliśmy małe zmiany w naszym regulaminie ze względu na to, że był już trochę przedawniony. Co prawda nie są one duże, lecz ważne jest, żeby każdy się z nimi zapoznał i oswoił. ;)

A tu klikamy i czytamy. > KLIK <

Od teraz każdy jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu!

Możemy też powiedzieć, że niedługo na czacie, który ostatnio opustoszał, zacznie się dziać trochę więcej!  Na pewno warto więc na niego wchodzić i wyczekiwać tego, co nastąpi. A możemy powiedzieć, że bez nagród się nie obędzie! ;)


Co sądzicie o nowych zasadach?
Redakcja ILH

sobota, lipca 5

Trening - Jak efektywnie podnieść energię konia?

8 komentarzy:
Używając poniższych rad, Wasz koń zdobędzie więcej energii którą będziecie mogli wykorzystać na jego trening, a tym samym osiągniecie więcej umiejętności. Liczba % energii czy morale, które Twój koń otrzyma dzięki wykonywaniu akcji zależy od godziny na profilu konia i aktualnego poziomu jego energii.
Tak zaczynamy dzień z każdym koniem, bez znaczenia jakiej rasy, podczas treningu:
 Budzenie -->  Czyszczenie -->  Łąka na 30 min. -->  Lekcja
Aby uzyskać jak najwięcej umiejętności z treningów, morale konia musi być jak najwyższe; czyszczenie podwyższa morale konia. Jeśli ta czynność zostanie wykonana jako pierwsza, morale powinno być bliskie 100%. Następnie, należy wysłać konia na łąkę. Sprawi to że energia konia podniesie się do maksimum lub blisko 100%. Pamiętaj, że jeśli wyślesz swojego konia na łąkę z bardzo niskim poziomem energii, nie doda ona tak na prawdę nic - im wyższy poziom energii ma koń, tym więcej dodatkowych % otrzyma dzięki wysłaniu go na pastwisko. Dodatkowo, codziennie koń powinien być wysłany na lekcję. Jeśli Twój koń będzie codziennie brał udział w lekcji, doda mu to bardzo dużo UM, które potem na pewno przydadzą się  w zawodach czy nawet na Grand Prix. Używając Wody Młodości, podwoicie umiejętności uzyskane z lekcji. Co prawda, trening z WM zajmie dwa razy dłużej czasu, ale na prawdę warto go na to poświęcić.
Pamiętajcie również, że jeśli nie daliście swojemu koniowi Pięty Achillesa, musicie położyć go spać przed godziną 22:00 i z minimum 20% energii, wtedy, rano obudzi się w odpowiednim stanie.
Podsumowanie:
  •  Czyszczenie - akcja wykonywana jako pierwsza, dodaje morale które sprawią, że koń otrzyma więcej UM z treningów.
  •  Łąka - im wyższy poziom energii konia, tym więcej energii otrzyma on po wysłaniu go na łąkę.
  •  Głaskanie - pogłaszcz konia kiedy ma 0% energii lub po prostu bardzo niski jej poziom. I mniej energii ma koń, tym więcej energii dostanie po głaskaniu. (Max. 14%)
  •  Karmienie - im wyższy poziom energii konia, tym więcej otrzyma on energii z karmienia.Warto pilnować odpowiednich dawek pokarmowych zboża i siana, by koń nie stał się przekarmiony/ za chudy - skutkuje to spadkiem morale i innych wskaźników.
  •  Pojenie - nie musi być stosowane, jeśli nie ma się czasu.
  •  Marchewka - nie musi być stosowane, jeśli nie ma czasu.
  •  Rzepa - nie musi być stosowane, jeśli nie ma czasu.
  • Mieszanka kalorycznaMieszanka - nie musi być stosowane, jeśli nie ma czasu.
Wszystkie z nieobowiązkowych opcji są jednak przydatne, ponieważ energia zdobyta dzięki ich wykonaniu również może być spożytkowana na trening, co przyspiesza jego wydajność.

Mam nadzieję że ten post sprawi, że Wasz koń zdobędzie więcej energii na trening i uzyska przez to więcej UM. Już niedługo kolejny post o treningu.
novusia

piątek, lipca 4

Punkty do piniat w RO!

7 komentarzy:
Tak jak w poprzednich edycjach piniat, tak i w tej promocji mamy możliwość znalezienia punktów potrzebnych do rozbicia makiet. Ich ilość zależy od numeru piniaty, którą mamy. Promocja trwa do 7 lipca 10:00.

PS jeśli tęsknicie za WW to się nie martwcie. Jak możemy przeczytać z wiadomości Ow -   Wielkie Wyzwanie powróci za kilka dni.
Aktualnie musimy zrobić przerwę, aby "podokręcać parę śrubek"




Skorzystacie z promocji? Ile RO otworzycie?
Tęsknicie w ogóle za Wielkim Wyzwaniem?
Adencjo