Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, września 1

Kalendarz wrześniowy

Tak jak ktoś napisał w komentarzu o nowościach, international już ani trochę nie wyprzedza polskiego howrse :( Choć może to tylko przypadek, bo następna promocja to kalendarz wrześniowy który zaczął się dziś, czyli 1 września...
Polega ona na tym, że codziennie możemy dostać nagrodę za wypełnienie zadania z okienka kalendarzowego. Kiedy zrobicie zadanie, musicie kliknąć na okienko, dopiero wtedy dostaniecie nagrodę. Okienko można otworzyć tylko w 1 dniu, więc trzeba wchodzić na howrse codziennie. Ow napisała, że nagrody są atrakcyjne i bardzo wyczekiwane przez graczy, więc spodziewamy się czegoś fajnego :) Ja stawiam na osiołki i nowego boskiego :) Piszcie pomysły w komentarzach :)



6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję. Ale teraz, to wszystko stanieje, jak dalej będą rzeczy z Cr, takie jak Zwój Plutona. Przecież kiedyś był za 160tysięcy a teraz za 25tysięcy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się wydaje, że było by za łatwo na nowego boskiego i osiołka, chyba że potem bd zadania typu:
    otwórz RO lub wyhoduj roga czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tja, nie ma bata, nie obejdzie się bez kuponów i rogów, ale promocja ogólnie mi się podoba. ^-^ Przynajmniej do czasu jak nie trafię na tego typu zadanie. ; pp Super blog.! =33

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się ta nowość, bo sa fajne nagrody! Teraz jest na tyle fajnie że zdąrzyły się skończyć puzzle już jest następna promocja!
    A może dadzą też appolose może dadzą ją w końcu.
    Chciałabym żeby dali też KF choć to mało morzliwe, ale nikt nie chce się wymienić jedynie na objęcia.
    Ow mówiła że zadania są łatwe więc może obejdzie się bez kuponów, jak nie to nie wiem co zrobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała boskiego lub KF lub rzecz z CR

    OdpowiedzUsuń