Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, października 2

III Etap

Bez wstępów powiem, że do kolejnego etapu przeszły osoby, które miały powyżej 25 punktów. Są to:
  • Mirelle 
  • KaVcia
  • Lubellla  
  • Poki. 
  • kara8908 
  • pastel00
  • keniurka
  • Tusia209 
Zadania do 3 etapu:

 1. Opisz te konie (co robiły, kiedy się pojawiły  itp.), im więcej szczegółów tyl lepiej.

2. Wymień w kolejności chronologicznej jak najwięcej promocji na polskim howrse oraz główne nagrody.
3. Wymień nazwy gospodarstw hodowlanych z największą ilością koni rasy:
  • luzytan
  • pinto
  • traken
  • fiord

Wszystkie odpowiedzi możecie znaleźć na blogu lub na howrse. Wysyłacie je do mnie, czas do czwartku (6.10). W tym etapie prawdopodobnie wyłonimy zwycięzcę konkursu :)

 ----------------------------------------------------------------

Wyniki konkursu z obrazkami:
1. Naszka
2. AniEEElka
3. Podkomisarz_Bunny
Zgłoście się do mnie po 3000eq :)

6 komentarzy:

  1. Nie wiem ale ja miałam 27 pkt i sie nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się dziś nowej promocji, a co widzę!?

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam się zapisać do konkursu ale już chyba nie można więc kiedy będzie nowy? pozdrawiam i ściskam ciepło, wasza Malunia10

    OdpowiedzUsuń