Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, października 4

Konie wędrowne 2

Kolejna edycja koni wędrownych weszła dziś na international, więc na następną promocję nie musieliśmy czekać długo :) Tym razem do wygrania jest 8 koni "z historii świata", prawdopodobnie dołączą one do poprzednio zdobytych na naszej stronie. Tak jak wcześniej, kiedy dostaniemy konia, zostaje on u nas na 5 dni. W czasie promocji będziemy mogli spotkać specjalne UFO, a dla jednorożców będą dostępne 2 dodatkowe godziny krycia.




1. Columbus - Kolumb, możemy go zdobyć za udział w lekcjach. Jak we wszystkich takich zadaniach, ilość lekcji jest zależna od rankingu gracza. Nagrodą za jego zdobycie jest Zwój Plutona.


2. Caesar - Cezar, według mnie najśliczniejszy koń :) Niestety możemy zdobyć go tylko otwierając Rogi Obfitości, a dokładniej 25. To już byyło. W prezencie dostajemy od niego 30 diamentów (3 kupony).



 3. Lucy - odwiedza nas za zabawę z towarzyszami. Daje nam za to Róg Obfitości.



4. Càpac - możemy go zdobyć biorąc udział w zawodach, za co dostajemy Zestaw Hery.


5. Ramses - Ramzes, daje 10 punktów za każde zalogowanie, więc po 10 dniach dostajemy 20 punktów dorastania.


6. Cochise oferuje Muśnięcie Filotes, dotychczas spotykane tylko jako dodatek do Zestawu Atlanty. Przedmiot dostajemy po otrzymaniu x gratulacji.


7. Khan - aby go otrzymać musimy wyhodować x jednorożców, więc szykujcie się na zyski wlaściciele rogaczy :) Daje nam za to Zestaw Nyks.


8. Harald - tak jak poprzednio, zdobywamy go za wygranie 7 pozostałych koni, a daje on nam za to Jadeita (dla pierwszych 65 osób) lub Rubina , o którym napiszę już niedługo :)

11 komentarzy:

  1. Oh, jak miło. Na international mam już 3 :)

    Nick: na polskim Neome; na inter. Treegios

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie podajesz info o zmianach? ;) Przecież możliwość sprzedaży Baliosów, zmiana maksymalnej stawki kryć na 7500 i inne to też ważne rzeczy. Można napisać, że na razie na interze a czy u nas się pojawią nie wiadomo. Ale szansa jest.

    pozdrawiam

    LadyArvena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam wieczorem, już zaczęłam pisać ale teraz nie mogę skończyć.
    zabaykowa

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko super tylko te 25 RO to tragedia jak dla mnie po tej promocja ze Szmaragdem... ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie myślę... Jak będziecie organizować jakiś konkurs [admini tego bloga]to dorzućcie ode mnie 50 tys ;) Napiszcie mnie w sponsorach i jak już będzie znany zwycięzca to skontaktuje się z nim (lub on ze mną) i wypłacę mu nagrodę.

    Taka mała promocja dla mnie będzie, a ktoś na tym skorzysta. No i pula nagród będzie większa. ;) Ja nie mam teraz za bardzo czasu na organizowanie samodzielnie czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie myślę... Jak będziecie organizować jakiś konkurs [admini tego bloga]to dorzućcie ode mnie 50 tys ;) Napiszcie mnie w sponsorach i jak już będzie znany zwycięzca to skontaktuje się z nim (lub on ze mną) i wypłacę mu nagrodę.

    Taka mała promocja dla mnie będzie, a ktoś na tym skorzysta. No i pula nagród będzie większa. ;) Ja nie mam teraz za bardzo czasu na organizowanie samodzielnie czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry za zdublowanie - wyskoczył mi błąd i wyszło jak wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. na Int. mam już 2... :/ ale promocja fajna ^^ w końcu będę mieć jakie wędrowne konie o.O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna zabawa się szykuje- nie liczę na zdobycie wszystkich koni ,bo otwarcie 25RO jest dla mnie nie wykonalne.Ale może ze 2-3 koniki zawitają na moją stronę. Wielkie podziękowania dla Twórcy bloga jest super. Pozdrawiam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie. Pewnie nie zdobędę tego ostatniego, ale nie trzeba płakać:)

    OdpowiedzUsuń