Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, grudnia 28

Dwa słowa o starym howrse

Na Howrse było już wiele zmian i pewnie będzie ich wiele w bliższej lub dalszej przyszłości. W tym poście jednak chcę powrócić do przeszłości. Czy wiecie jak wyglądało Howrse zanim pojawił się polski serwer?
Jak dla mnie dość prymitywnie, w szczególności jeśli chodzi o grafikę. Jeśli zaś o trening konia to było o wiele gorzej np. przy przejażdżkach była brana pod uwagę pogoda i były one inaczej nazywane: kłusy, cwały i spadzisty teren. Były 3 rodzaje zawodów: wyścigi, jazda przełajowa, skoki. Własnym koniom można było dawać jabłka – te czerwone albo zielone (żarcik), mógł on także dostać lizawkę, ale mieszanek jakie są obecnie są nie było.
Istniał podział zakładek na: uprząż (siodło i uzda), podkowy i bonusową. Trening miał wygląd gwiazdek, wyglądał prawie identycznie jak jak zakładka z umiejętnościami. To od strony opieki nad koniem.
Jeśli chodzi o sprzedaże to głównie inaczej wyglądał rozkład zakładek. Z Czarnego Rynku (szczerze mówiąc nie wiem czy tak się tam nazywał) nie było przedmiotów bonusowych jak np. Konik Morski czy Promień Heliosa.

Ciekawe jest to, że obrazki koni pochodzą z 2008 roku. Można wysunąć wniosek - grafika Howrse rozwija się ślimaczym tempie, jednak w tym miejscu chce pominąć artystów maści dla koni. Abyście zauważyli jak to wyglądało to załączamy wiele zdjęć z tamtego okresu.

za post dziękujemy Alexsis_

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na howrse jestem od ok 2007 roku i pamiętam jak wtedy wyglądało. Jeszcze wtedy nie było internationalu. Było chyba z 10 serwerów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stara grafika aż w oczy kłuje xD
    Chociaż dorosły koń Pinto jest ładny według mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem nowa na howrse Emoska

    OdpowiedzUsuń
  5. oo..ja w 2010 załozyłam moje 1 konto na howrse..pamiętam ze były wtedy lizawki i nie było mieszanek to pamiętam :D ale z grafiki-kompletnie nie pamiętam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bylam na howrse od 2007...to byly lata. moje konto na international jest Imissrain- tesknie za rain. Rain to byla moja pierwsza klacz na howrse. pamietam moja radoche z pierwszego zrebaka

    OdpowiedzUsuń