Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, grudnia 1

Grani - nowy boski

Z okazji Świąt do licznego grona naszych boskich doszedł nowy okaz - Grani. Jest jedyny w swoim rodzaju. Dlaczego? Jako pierwszy boski na howrse jest śmiertelny.

"Grani to koń boski, który odradza się z popiołów jak feniks." Każdego dnia traci zdrowie jak zwykły koń (ma 160 lat). Jeśli zdołałeś utrzymać go przy życiu przez 30 dni po ostatnim "urodzeniu", otrzymujesz diament, dostajesz go również za wysłanie konia do Nieba - można go wskrzesić za pomocą Puszki Pandory w dowolnym wieku, również można utrzymywać go przy zdrowiu dzięki Orchidei.

Istnieje 12 rodzajów Grani, dwa z nich to klacze które są kryte przez te ogiery i dają kolejnego boskiego.
Mają także dodatkowy bonus - jeśli posiadasz 12 różnych [żywych] Grani, jeden z nich może zostać przemieniony w Sleipnira o nowej maści, palomino. Dzieje się to 1 dnia miesiąca.

kliknij aby powiększyć

15 komentarzy:

  1. Troszeczkę to skomplikowane ;)
    Ale przynajmniej zarobią na puszkach i orchideach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym takiego mieć ale pewnie będzie trudno go zdobyć ;( ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już go mam (tego trzeciego w drugim poziomym rzędzie) z''p'' na pu*ie. Mam 5 orchidei więc go utrzymam na stanie:) Kto chce go mieć niech przysyła wiadomość na konto Adam023.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale nie na howrse pl na pewno u nas jeszcze ta promocja nie weszła...

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. ładny jest wygląda jak zimnokrwisty <(")

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba. Wygląda grubo. Przeszkadza mi to że jest ich 12. I to że praktycznie się nie różnią kolorami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zacznie się szał z Puszkami Pandory i Czarnymi Orchideami :) Chociaż trochę zarobię na ich sprzedaży xD
    Pierwszy raz nie będe walczyć o boskiego konia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 2x CO :)
    trzeba zdobyć jakąś puszkę;:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 8 CO :) Ale będę sprzedawała dla tych, którzy będą potrzebowali przy swoim Greyfell'u :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba jego wygląd, ale gorzej z tym, że jest śmiertelny...

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe czy można dać mua KF? Pewnie będzie łatwo go zdobyć bo chcą zarobić na CO i PP ... ale jeśli ktoś będzie miał około 10 - ciu takich to trudno żeby miał 10 KF...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest :)Jeden z niewielkiej gartkich boskich koni, które są ładne. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć jakiegoś z nich, bo jeszcze nie mam żadnych boskich koni. Zbieram puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go a można użyć Kf?bo nie chce mi się codziennie starać o orchide

    OdpowiedzUsuń