Na początek - wiadomości. Już tutaj można bardzo łatwo zapobiec straceniu konta. Możliwe, że dostaliście kiedyś maila, w którym proponowano wam prezentację lub darmowe kupony, oczywiście po podaniu hasła. Takie radzę po prostu ignorować, a jeśli to osoba napisze do was znowu - możecie użyć dwóch przycisków znajdujących się obok wiadomości: zablokuj nadawcę, zgłoś nadużycie. Nie piszcie w takich sprawach do moderatorów, oni poradzą wam to samo :)
Czasem przedmiotem kradzieży mogą być rzeczy z CR. Jeśli wymieniacie je na inne przedmioty, skorzystajcie z wymian, jeśli któreś z wymieniających się ma limit to poczekajcie do końca tygodnia. Trochę trudniej jest wymieniać się za przedmioty ze sklepu. W wypadkach kiedy nie ma możliwości wymiany przez sklep, ja stosuję zasadę że ten kto pisze pierwszy w sprawie wymiany, ten daje przedmiot jako pierwszy.
Co zrobić kiedy już zostaliśmy oszukani? Proponuję zacząć od napisania do drugiej osoby, może jest to wynik błędu. Ostrzegam jednak, ostrożnie ze słowami! Bardzo łatwo jest dostać bana na pocztę za wyzywanie, przeklinanie itp., a jeśli wy otrzymujecie obraźliwe wiadomości, także możenie je zgłosić.
Jeśli osoba nie odpowiada na wiadomość, trzeba poszukać pomocy trochę wyżej. Kiedy chodzi o przedmiot wina najczęściej leży po obu stronach, jednej osoby za oszustwo a drugiej za nieostrożność. Jeśli mamy do czynienia ze skradzionym kontem, możecie zacząć od wybrania opcji Skradzione Hasło - to dlatego podanie prawidłowego e-maila jest tak ważne. Jeśli nic nie działa - piszemy na kontakt:
Profil -> Moje konto -> Kontakt
Na otwartej stronie wybieramy opcję Wyślij Zgłoszenie i piszemy w czym problem, chodzi o to żeby to była to czytelna wiadomość, nie coś w stylu "RATUNKU UKRADLI MI KONTO POMÓŻCIE!!!", powinniście napisać czy podawaliście komuś hasło oraz wszystkie okoliczności które wydają wam się prawdopodobne. No i na koniec najbardziej oczywista rzecz: NIGDY NIE PODAWAJCIE NIKOMU HASŁA! Jeśli wyjeżdżacie, nie możecie logować się lub z innego powodu ktoś będzie musiał zająć się waszymi sprawami, od tego jest współdzielenie, gdzie nie można czytać wiadomości, zmieniać ustawień, sprzedawać koni itp. Jeśli już musicie podać komuś hasło, niech to będzie bardzo dobrze znana przez was osoba, najlepiej z reala.
No ciekawe. Mi też kiedyś włamali się na konto. Sprzedali mi jednorożca fryzyjskiego z Diamentowym Jabłkiem. Straszne!
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJa tam się nie boje zawsze podaje hasło i mam kupony a oni chcą tylko 1 diament opłaca się :)
OdpowiedzUsuńAnnexe-mogą być mili, ale potem coraz gorsi, najpierw chcą 1 diament, potem 2, 3, 4, 5, 6, 7 itd.
OdpowiedzUsuńA potem przejmą konto... I zmienią hasło... wtedy będziesz płakać bo nikt ci już nie będzie mógł pomóc. Sama sobie kręcisz bicz.
OdpowiedzUsuńDobrze że napisaliście. Przynajmniej wiem jak teraz postąpić.
OdpowiedzUsuńAnnexe - skoro podajesz nieznanym osobom hasło, oznacza to że jesteś osobą bardzo naiwną, tylko tyle można powiedzieć. A poza tym to jest raczej nie na miejscu żeby inni ludzie kupowali nieznajomym sobie osobom kupony, a przecież każdy wie że kupony nie są za darmo, za nie trzeba zapłacić.
OdpowiedzUsuńŁał widzę mój pomysł na post ;] Super ;D
OdpowiedzUsuńJa tylko raz dostałam taką "gorącą ofertę" na 30 kuponów. Gracz miał minusową karmę i 6 dni stażu. Chyba myślał, że się nie zorientuję. Wystarczyła tylko jedna wiadomość do niego, aby sobie odpuścił ;]
Niestety, mi osoba znana z reala ukradła konto :C
OdpowiedzUsuńMi też ukradli konto. Nwm czy da się coś jeszcze zrobić :/ . Najpierw zmienili e-mail a potem hasło.
OdpowiedzUsuń