Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, marca 29

Exmoor w RO

Na serwerze International dostępna jest już promocja z Kucem Exmoor w Rogach Obfitości. Tym razem Dziki nie był łatwo dostępny w normalniej promocji, dlatego prawdopodobnie o wiele więcej osób skorzysta z okazji na jego zdobycie w RO. Na International promocja potrwa do 2 kwietnia a do nas najprawdopodobniej dotrze ok. 6 kwietnia.



Zamierzacie otwierać RO aby zdobyć Exmoora?
zabaykowa


6 komentarzy:

  1. Ja na pewno....nie będę otwierać RO.To tylko marnowanie kuponów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie...Jakoś nigdy nie wygrałam w RO nic wartościowego więc wiem, że Exmoor do mojej skarpety raczej nie wskoczy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w to nie wchodzę bo na polskin howrse otworzyłam ok 10 RO i jakoś mustanga hiszpoańskiego nie znalazłam a mogłam kupić sobie np. kolejnego jednoroga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. otworzę tylko jeden bo złapałam w UFO

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już zdobyłam, wiec ro tylko na wymianę zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zamierzam ponieważ okropnie mi się podobają te kuce.!

    OdpowiedzUsuń