Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 30

Konto Pegaza

Na howrse kilka miesięcy temu pojawiło się nowe udogodnienie (czytaj: sposób na wydawanie kuponów) - Konto Pegaza (KP). Daje nam ono wiele różnych możliwości i urozmaica grę. Pozwala na odblokowanie wielu ciekawych opcji.

Jak je zdobyć? 
Są trzy sposoby na jego zdobycie :
  • kupno za 3 kupony na okres jednego miesiąca;
  • kupno za 15 kuponów na okres 6 miesięcy (bardziej opłacalne - dodatkowy 1 miesiąc).
  • ostatnio można także było też wygrać miesięczne Konto Pegaza podczas promocji. 
Jakie są korzyści?
Posiadanie Konta Pegaza daje nam wiele bonusów. Są one podzielone na 4 kategorie:

 Narzędzia do zarządzania końmi
•  bez względu na staż można stworzyć do 50 gospodarstw hodowlanych;
•  6 gospodarstw możemy dodać do swoich ulubionych;
•  zakładki mogą być oznaczanie różnymi kolorami;
•  szybko i łatwo poprzez zaznaczenie, można przenieść wiele koni jednorazowo do innych gospodarstw hodowlanych lub schroniska;
• za każdy miesiąc korzystania z konta dostaje się możliwość stworzenia dodatkowych 2 przyrostków;
• możliwe jest wybranie do 20 ulubionych koni, które wyświetlą się w ramce na stronie gracza.


Twoja własna strona, którą można dostosowywać
•  możliwość utworzenia UFO z nagrodami, które będzie można złapać na twojej stronie;
•  możliwość wybrania modułów, które chcesz pokazać lub ukryć oraz przesuwania ich:
- Ulubione konie
- Partnerzy
- Sprzedaże
- Rankingi
- Wypowiedzi na forum
- Oferty wymiany
- Konie wędrowne

Korzyści dotyczące bezpiecznych wymian


•  możliwe jest dokonanie 6 wymian przedmiotów z CR zamiast 3
•  konie na aukcji można sprzedawać za kupony
•  dostępne są ukryte licytacje kosztujące 1 diament, które ustawiają niewidoczną dla innych cenę.

Wyjątkowe przedmioty na Czarnym Rynku.
• przy treningu koni zamiast 20 chmurek możemy użyć Zestawu Chmurek, który zawiera tą potrzebną ich ilość a kosztuje 5 kuponów;
• każdy koń może otrzymać Konika Morskiego za darmo.

Według mnie Konto Pegaza nie jest niezbędne, ale sprawia, że gra jest ciekawsza i łatwiejsza. Największym minusem jest to, że po upłynięciu ważności konto, wszystkie bonusy, moduły, gospodarstwa znikają. Zostają jedynie koniki morskie i Zestawy Chmurek.
Jak rozpoznać, że Konto Pegaza się skończyło ? Gdy mamy je wykupione widnieje obok logo znaczek konta.
Czy macie wykupione konto pegaza? Jesteście z niego zadowoleni? :)
oli820

19 komentarzy:

  1. Ja mam z eliksirów , a zadowolona jestem bardzo.! Chociaż nie wiem czy było warte moich wszystkich pegazów.! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zostało z eliksirów. Dla mnie jest fajnie, chodzi o Zestaw Chmurek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam wykupione i jestem bardzo zadowolony. Najlepsze jest to, że wydałem 3 kupony i mam je na 3 miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wcześniej za 15 kuponów. To jest pół roku, prawda (?) I teraz mam miesiąc z eliksirów, ale później chyba sobie dokupię. :)Swoją drogą - tak, jestem zadowolona, KP to bardzo pomocna rzecz, zwłaszcza dla 'nałogowych hodowców'. Za pierwszym razem zachwyciła mnie opcja 'ulubione konie' i zestaw chmurek. A na końcu to uczucie - okropne rozczarowanie gdy logujesz się i nie ma ikonki KP przy logo Howrse. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je sobie wykupiłam za 3 kupony i jestem z tego bardzo zadowolona to bardzo ułatwia grę.
    Ale wszystko się kiedyś kończy a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy jak bede miala konto pegaza i stworze duzo gospodarst hodowlanych to czy jak mi sie skonczy konto to czy gospodarstwa zniknal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy przyrostki i zmiany na stronie takie jak np. ulubione konie itp. też znikną?

      Usuń
    2. Anonim powtarzam

      Usuń
  7. Czy jeżeli np.robię sobie KP na miesiąc i potem nie loguje się przez 30 dni to KP i tak mi znika?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam konto pegaza, testuję na razie, póki co- świetne :) Zwłaszcza Zestaw Chmurek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze chmurki :) Zobaczymy, jak to będzie, korzystam dopiero drugi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, czy można zdobyć konto pegaza poprzez starz?

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak ostatniego dnia wykupi się na nowo Konto Pegaza to wszystkie bonusy itp.zostają?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie wykupiłam na miesiąc i bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej jestem ola A TY JAK SIE NAZYWASZ

    OdpowiedzUsuń
  14. a czy mogę utworzyć drużyne jak mam konto pegaza

    OdpowiedzUsuń