Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, kwietnia 22

Redaktorzy

Bez wstępu - w odpowiedzi na pytania o dołączenie do redaktorów bloga postanowiłyśmy zorganizować kolejny nabór - od razu uprzedzam, że możliwym jest, że nie wybierzemy nikogo, jak również to, że przyjmiemy 3 nowe osoby - wszystko zależy od Was :) Aby się zgłosić należy uzupełnić formularz podany poniżej i wysłać go mailem na i-love-howrse@o2.pl, czas nadsyłania zgłoszeń: do 30.04. Wyniki postaramy się dodać jak najszybciej.

ZASADY
  • Wysłanie emaila ze zgłoszeniem to wyrażenie chęci dołączenia do redaktorów na nieograniczony czas. W każdej chwili możne z własnej woli opuścić ekipę, jak i zostać z niej usuniętym.
  • Odpowiedź "nie" w jednym z początkowych pytań nie oznacza dyskwalifikacji, dlatego prosimy o szczerość. Najważniejszą częścią zgłoszenia są przykłady postów, głównie na ich podstawie będą wybierani kandydaci.
  • Skopiowanie próbnego tekstu to dyskwalifikacja z naboru. Chcemy sprawdzić jak piszecie, oszustwo wyjdzie na jaw po krótkim czasie. Korzystanie z translatora także jest zabronione.
FORMULARZ
PODSTAWOWE INFORMACJE
  • nick na howrse
  • staż
  • karma
  • wiek
  • płeć
  • możliwość częstego kontaktu z innymi autorami (tak/nie)
  • posiadanie konta na skype lub możliwość założenia (tak/nie)
  • obsługiwane programy graficzne oraz stopień umiejętności ich obsługi (wymienić określić)
  • znajomość języków obcych (wymienić)
  • możliwość napisania przynajmniej 2 postów tygodniowo (tak/nie)
  • znajomość podstaw języka HTML (tworzenie tabel, edycja tekstu, uzupełnianie ramek do prezentacji) (tak/nie)
ZADANIA
  • 1. Post informacyjny
  • Napisz posta na temat Schroniska na howrse.
  • 2. Post bieżący (nowości)
  • Napisz posta na temat jednej ze starszych promocji: Bingo, Dokonania Westernowe lub Exmoor w RO. Weź pod uwagę długość notki, możesz wspomóc się informacjami z bloga (nie mylić z kopiowaniem).
  • 3. Tłumaczenie
  • Przetłumacz tekst:

    Starting today the Greyfell are receiving two little feature changes:
    - You can now make your Greyfell immortal with a Philosopher's Stone
    - If it has survived at least 30 days since its last birth or rebirth, you receive 2 diamonds and 20 000 equus when you send it to Heaven instead of 1 diamond previously.
    Of course both changes aren't cumulative, he is either immortal or gives diamonds but he can't do both.

    Best Regards
    The Howrse Team
  • 4. Wyjaśnij, co to jest link do strony.

WSZYSTKIE ZADANIA SĄ OBOWIĄZKOWE.

Wskazówka: Czytając Wasze maile bierzemy także pod uwagę estetykę, z jaką napisaliście całą wiadomość, dlatego postarajcie się nie utrudniać ani nam roboty, ani sobie drogi do redakcji ILH i sprawcie, by Wasze maile były możliwie najczytelniejsze!


POWODZENIA!
ILH Team

59 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że wreszcie nabór do redakcji został ogłoszony! Oczywiście biorę w nim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Chociaż pewnie mi się nie uda zostać redaktorką :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłoszę niedługo ;) warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, pewnie fakt, że mam 11 lat nie wzbudza ufności :(. Ale trudno, warto spróbowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Witam.
    Zgłaszam sie oczywiście :)
    Na xacie Mandarynka.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ale nie umiem obsługiwać się HTML więc nie wezmę udziału

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wezmę udział, mimo iż nie znam się zbyt bardzo na HTML'u ani na grafice. Jak piszą obecni redaktorzy: "Najważniejszą częścią zgłoszenia są przykłady postów, głównie na ich podstawie będą wybierani kandydaci.". A z przedmiotów humanistycznych jestem dobra, więc może uda mi się dostać do redakcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się już zgłosiłam. Pewnie nie zostanę wybrana, ale trudno. :(
    Mam nadzieję, że nie patrzycie na mój wiek.
    Przykłady postów - hmm...Muszę przyznac, że robiłam je na szybko...Ale nie miałam za wiele czasu.
    Życzę powodzenia.

    Leevy - coś mi się wydaje, że to właśnie ty zostaniesz modem..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zebra12345- No coś ty? Mam niewiele więcej lat od ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej a ten formularz to trzeba skopiować i wypełnić, tak?

    OdpowiedzUsuń
  11. To znaczy ile? Ale ja niestety nie ma mżadnego doświadczenia, ale umiem pisac posty - przynajmniej tak myślę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zebra12345- Pomiędzy 12 a 15 ;) Ja pisałam posty na innym blogu, a co grafiki... Leżę. Oby nie brali tego za bardzo pod uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym się zgłosoć tylko o tym tłumaczeniu mam problem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lis- Wystarczy słownik do ręki i już gotowe. Jaki masz nick na howrse? Możemy sobie pogadać o tym tłumaczeniu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sprawie tłumaczenia leże i kwicze ;x
      na pewno mnie nie wybiorą, ale tobie Leevy szczęścia życzę, chyba będę musiała zostać na własnym "małym" blogu ;)
      tobie na bank się uda :)

      Usuń
    2. Nie żartuj mi tutaj... Na pewno się nie dostanę...

      Usuń
    3. nie żartuje, masz charakter, charyzmę..
      takich ludzi szukają :)
      ja na razie podszlifuję moje umiejętności i być może w przyszłej rekrutacji mi się uda i dołącze do ciebie, o ile jeszcze będziesz tutaj pisać ;)

      zawsze nadzieja jest, a tobie szczęścia życzę i dobrego kontaktu z czytelnikami ;D

      Usuń
    4. Wow... Dziękuję bardzo :3

      Usuń
  15. Ja też lat dużo nie mam i na HTML się nie znam zbyt dobrze ale mam nadzieję że posty się spodobają ;D A HTML przecież każdy się może nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie się zgłosze, choć moje szanse są marne..
    ale zawsze warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje szanse są marne,brak słownika i w ogóle,ale się zgłoszę...;)
    Może mi się uda xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja napiszę o Bingo, gdyż jest to najbardziej obszerny temat. Wydrukowałam sobie wszelkie informacje z różnych blogów oraz howrse, sklecę do na kartce papieru i dopiero przepiszę na komputer. Chyba wyrobię się do 30...

    OdpowiedzUsuń
  19. Siedziałam nad tym 2 godziny ale poszło dobrze ;)Moim zdaniem największe szanse ma Leevy... Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, ja skleciłam coś na szybko ;p
    bardziej staram się pisać bezpośrednio na bloga, każdy szczegół, każda linijka, obrazek i tak dalej..
    eh, szans nie mam ;x
    szkoda mi pisać na moim blogu, ponieważ mam chyba z 5 komentarzy, nic więcej a staram się jak nie wiem.. :(
    bywa, trudno się mówi.
    albo ma się ten talent, albo nie ;)
    leevy na pewno się dostanie, myślę że kilka osób stąd również ma duże szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wszyscy sądzą, że JA się dostanę? Hmmm...

      Usuń
  21. No dobra.... Warto spróbować. Chociaż tylko.. I tak mi się nie uda, ale Wam życzę szczęścia :* .... !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na 100% się nie uda, ale zawsze można spróbować ;) Mam nadzieję, że chociaż posty się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem hardkorem (przynajmniej tak większość osób twiedzi), nic nie umiem (prawie) i zgłaszam się xD. Uhu, przełamać barierę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie jestem w końcu pewna... Zgłosić się, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Leevy - to przeznaczenie xD
    Po prostu masz szanse na pierwszy rzut oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli pójdzie wam źle to nic się nie stanie, a jeśli się nie zgłosisz to stracisz szansę. Nie wiem kiedy będzie kolejny nabór, póki co takiego nie planujemy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja swego "arcydzieła" nie skomentuje >.>
    ponoć ludzie z czatu twierdzą że mam szanse, ja tam myśle że nie mam ;x

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się nie zgłoszę. Mimo że n pewno z łatwością wypełniłabym zadania (bo kiedyś byłam redaktorką w podobnym blogu), to mnie to nudzi. O wiele bardziej wolę czytać teksty które piszą nasze ukochane redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nie zdążę, nabór kończy się jutro.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jutro? o.O Mnie ciekawi czy jutro będą wyniki ^^
    Leevy - zdążysz napewno ! :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę doczekac się wyników. Nie dlatego, że myślę, że to będę ja, ale poprostu chcę wiedziec, kto. Bo napewno nie ja. Na 100% mnie nie przyjmią. Szkoda..Ale są lepsi ode mnie (przynajmniej ja tak uważam). Może znajdę "pracę" na jakimś innym blogu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać! Ciekawe, czy w ogóle kogoś przyjmą. A blog jest bardzo popularny ( można to wywnioskować ) i pewnie trochę osób się zgłosiło. Ale tam- bądźmy cierpliwi xD

      Usuń
    2. Ja tak samo :D ciekawi mnie to kto będzie nowym redaktorem ^.^

      Usuń
    3. Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  32. Nie mogę się doczekać! Gratuluję tym którzy w ogóle się zgłosili, bo nie było łatwo napisać dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja, no cóż, nie zdążyłam się zapisać. Mówi się trudno

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh, Leevy, miałaś takie szanse. Szkoda, że to zmarnowałaś. Ale to chyba trochę przez to, że wszyscy tak Ci dopingowali, prawda? (Jeśli nie o to chodzi to bez urazy). (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu uznałam, że nie miałabym czasu na pisanie postów, grę na howrse i jeszcze prywatne życie.

      Usuń
  36. a do kiedy trzeba było oddać

    OdpowiedzUsuń
  37. trolololo xD ja jako jedyna nie chce wiedzieć jakie są wyniki ;x
    ku chwale ojczyny xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak Ty możesz nie chcieć wiedzieć wyników. Ja od rana tylko o tym myśle! :D
    Nie wiem czemu ale według mnie Ciebie wybiorą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwię jak można nie chcieć wiedzieć ;d Nom TBA ma szanse ;D

      Usuń
  39. Piszcie do zabaykowej jest aktywna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też nie chce wiedzieć -.-

    OdpowiedzUsuń
  41. Goldfish- a zgłaszałaś/eś się.? Bo jeśli tak to trochę to dziwne.

    Boosz. Kiedy wyniiki... x.x

    OdpowiedzUsuń