Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, kwietnia 4

Wędrowne konie 3 - informacja dodatkowa

Spotkałam się z wieloma pytaniami na temat zdobycia Heliosa, jednego z Wędrownych Koni, dlatego już spieszę się z wyjaśnieniami. Tak się składa, że mimo iż informacja jest banalnie krótka, postanowiłam powiadomić Was o tym w osobnej notce, ze względu na liczbę pytań, jaką podsyłacie mi na PW oraz te kilka komentarzy na naszym blogu.

Wiadomo, że misją, jaką mamy wykonać, by zdobyć Heliosa jest świętowanie 50-tych urodzin naszych koni. Zasięgnęłam informacji od jednego z doświadczonych użytkowników Howrse International i uzyskałam jasne odpowiedzi na dwa konkretne pytania, które zadajecie naprawdę często:
  • Za jakie konie dostanę punkty?
    Odpowiedź: za konie zarówno śmiertelne, jak i nieśmiertelne (nie dotyczy koni boskich).
  • Czy dostanę punkty, jeśli koń ma już 50 lat, czy muszę dopiero osiągnąć z nim ten wiek?
    Odpowiedź: niestety, punkty dostajemy tylko wtedy, jeśli świętujemy 50-te urodziny z naszym koniem.
    Wskazówka: dopuszczalne jest użycie Zestawu Chmurek.

Mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości. :) Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - piszcie śmiało, zdobędę wszystkie potrzebne informacje (a przy okazji podszlifuję mój angielski :D)

vernille

8 komentarzy:

  1. "Wskazówka: dopuszczalne jest użycie chmurek."
    A czy na koniach po 30-stce można użyć chmurek? W ostatnich zmianach zostało to zmienione ... Czy jest wyjątek dotyczący tej promocji?

    Mikim7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma wyjątku, ale można dać zestaw. :D
      btw słuszna uwaga, wprowadzę poprawkę, dzięki. ;)

      Usuń
  2. Dziękuję, już wszystko rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apollo znikł, a dokładnie jego "portret" w poście o wędrownych... Umieram z ciekawości co to za tajemniczy wędrowiec...Może Posejdon?
    Dziękuję za wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo Morfeusz,Fiotles (przepisuje z cr),Meduza, Hera, Pluton, Centaur, Fiotles, Kronos... To może być każdy

      Usuń
    2. Ups! Powtórzyłam Fiotles...:/

      Usuń
  4. Ta promocja jest na Polskim howrse.??

    OdpowiedzUsuń