Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, maja 26

Głosowanie

Od dziś do 29 maja możecie oddawać głosy na najlepszą waszym zdaniem pracę - zapraszam również do komentowania :) Wyniki zarówno tego konkursu jak i konkursu Gypse pojawią się 29-30 maja - przepraszam za opóźnienia, trafiło do nas wiele prac, także jesteśmy ludźmi i z czasem różnie bywa.

Aby zobaczyć prace kliknij Czytaj więcej...
Jeśli ankieta się nie wyświetli - KLIK


Leeth
Sweet_Girl
DAGA
Andelka
AnitaKonik
Annexe
poziomka22
BellaSwan22
Violetfull
Dusia24!@#
Cullenka123
Sarenka
nusiol27

15 komentarzy:

  1. Jestem taka szczęśliwa, że moja praca się przedostała. :).
    Piękne są te wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przejście mojego. Proszę wszystkich o głosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosuję na pracę Violetfull

    OdpowiedzUsuń
  4. lili - dziękuję tb i Wszystkim ,którzy zagłosowali! <3 Ale wszystkie prace są śliczne!
    Pozdrawiam =3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo proszę o głosy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace mam pyt czy ktos by zrobił takie cos dla mojego bloga o howrse proszę pisać na howrse jestem pod nickiem tina17

    OdpowiedzUsuń
  7. WP [Leeth] powodzonka życzę ;3 Innym też =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na poziomke ale jakbym mogła zagłosować dwa razy to poziomka i BellaSwan

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie prace są świetne, ale zagłosowałam na Violetfull

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zagłosowałam na DAGĘ. Jednak wszystkie prace zasługują na uznanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są śliczne, wszystkim życzę powodzenia <3
    Natka - bardzo dziękuję za Twój głos =)

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosuje na... hmmm... wszystkie śliczne...Sweet_Girl
    Proszę Angel^^
    Twoje chyba najładniejsze...
    a mówiłaś,że ci się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Viol - gdzie Rainbow Dash?:(

    OdpowiedzUsuń