Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, maja 17

Jednorożce

Na Howrse już od bardzo dawna istnieje inny rodzaj koni niż te, które hodujemy na co dzień - czyli jednorożce. Są one bardzo cenne, ponieważ nie są łatwe w hodowli. Dotychczas prawie wszystkie rasy koni na Howrse można znaleźć właśnie w tej "wersji". Nowe rodzaje, np. Nokota czy Mustang, które zostały wprowadzone nie tak dawno na nasz serwer, nie są jeszcze dostępne w tej odmianie, lecz najprawdopodobniej w niedługim czasie się to zmieni.

Jedną z ciekawych cech jednorożców jest ich wygląd. Występują w takich samych rasach jak zwykłe konie, a każda rasa ma dostępne identyczne maści. Wspaniały róg na ich czole dodaje jednorożcom bonus do ujeżdżania +15.


Jeśli chodzi o ich rozmnażanie, to aby pokryć prawidłowo klacz, musimy spełniać kilka warunków:
  • pokryć klacz o wyznaczonej godzinie (można ją zmienić raz na miesiąc). Uwaga na zmianę godziny - jeśli mamy pokryte klacze a chcemy ustawić inny czas krycia, musimy najpierw wyźrebić klacze -  w przeciwnym razie po zmianie godziny zostaną uznane przez grę za pokryte w złym czasie.
  • oczywiście ogier jednorożca musi być tej samej rasy - dlatego nie występują jednorożce rasy mieszanej
  • aby pokryć klacz po raz kolejny, musisz poczekać 10 godzin od ostatniego krycia (nie mylić z porodem)
Nawet, gdy spełnisz powyższe warunki masz szansę 1 na 5, że urodzi się mały jednorożec. Ale oczywiście istnieje łatwiejszy sposób na to, aby urodzenie jednorożca było gwarantowane. Jest nim przedmiot z Czarnego Rynku- Upominek Hestii. Zdobycie tego przedmiotu jest równie trudne, co urodzenie jednorożca, gdyż nie może on zostać zakupiony przez Kupony. Więc jak zdobyć UH? Upominek można zdobyć np. w promocjach takich jak Bingo! i w wielu innych, choć nie zawsze takowy przedmiot występuje. UH należy podać przed pokryciem klaczy i można go użyć tylko raz. Jednak nie możemy wybrać płci źrebaka. Z UH możemy łączyć takie przedmioty jak Zestaw Hery, czy po prostu jej składniki. Wtedy będziemy mieć podwójną korzyść z klaczy.
U jednorożców BLUP jest podnoszony tak samo jak u konia danej rasy. Koniowi takiemu można podać wszystkie przedmioty dostępne na CR oprócz Krwi Meduzy - ten przedmiot to wyjątek. Poza tym nic innego ich nie wyróżnia.
A czy Ty hodujesz jednorożce?
panihodowca

13 komentarzy:

  1. Tak, hoduje jednorożce. Obecnie mam ich 20. Ok. 13 klaczy i 7 ogierów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja hoduję i mam 1 ogiera i 3 klacze. Chyba jeszcze nie było takie dnia, w którym by mi się nie urodził jednorożec, miałam ostatnio tak wiele ich, że sprzedawałam za małe pieniądze xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoduję - mam na sprzedaż =)

    wisienka (z innego konta xd)

    OdpowiedzUsuń
  4. hoduje, teraz sprzedałam ale kiedyś miałam ich 50

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga :) nie da się za pomocą Upominku Hestii,ponieważ można go podać tylko JEDNOROŻCOM,a tak owych koni tej rasy nie ma.Co do mojej hodowli rogów,to mam ich bodajże 4.Kiedyś było więcej,no ale trzeba zarabiać ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie mam około 90 jednorogich klaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. lovelovely a sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się hodować, ale nieudane próby do tego mnie znechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam jednorożce mam ich 40 15 klaczy i 15 ogierów bo ostatnio urodziło im się 10 młodych ale cięszko było bo jeden się urodził czarny a mam same białe a tem ma moc ciemności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak. Ja też hoduję rogi. Mam taką rożkę która urodziła cztery rogi pod rząd. Trzy klaczki i jeden ogierek.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam 3 jednorożce (może niedługo urodzi mi się 4. ;D) i 6 skrzydlatych jednorożców. podobają mi się maści ze złotego jabłka dla tych gatunków

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwa jednorożce.Właśnie próbuję wychodować 3.Udało mi się wychodować jednego jednorożca.Login na howrse: Lunaxdxd

    OdpowiedzUsuń