Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, maja 13

Wysyłajcie swoje prace do konkursu!

NIE MOŻNA JUŻ WYSYŁAĆ PRAC DO KONKURSU - 
LIMIT CZASOWY, W KTÓRYM MOŻNA BYŁO WYSYŁAĆ ZGŁOSZENIA MINĄŁ!
wszystkie prace wysłane od tego momentu nie będą brały udziału w konkursie

To już teraz! Od tej chwili możecie wysyłać swoje prace (ilustrację oraz opowiadanie na zadany temat)!

Dla ścisłości:
  • tytuł maila: dowolny!
  • zawartość maila: Wasz nick, opowiadanie oraz ilustracja. Najlepiej byłoby, abyśmy nie musieli męczyć się z otwieraniem worda, czy innych programów, wolelibyśmy mieć wszystko przeklejone do maila - dla Was to mały problem, a dla nas... ogromne ułatwienie! Obrazek może być ewentualnie w formie linku (zahostowany np. na imageshack.us)
  • mail ma być jeden, prace rozbite na dwie, czy więcej części nie będą brane pod uwagę, tak samo jak wszelkie poprawki: "aha, pomyliłam się, chcę do konkursu zgłosić jednak tą pracę: (...)"!
  • czas na wysyłanie prac macie przez kolejne 15 minut, do 18:15. Po tym czasie zgłoszenia są zamykane i nawet jeśli ktokolwiek podeśle nam jakąś pracę - w ogóle nie otworzymy jego maila.
  • prace wysyłajcie na maila: i-love-howrse@o2.pl.
  • ilustracja oraz opowiadanie muszą być zgodne z regulaminem podanym w poprzednim poście!
  • o zakończeniu zapisów poinformujemy Was w tym poście, edytując go.
Nagrodą główną oczywiście nadal jest Gypse! :)

Czekamy na Wasze maile!
Załoga ILH

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wysłałam! Strasznego stresa miałam, że aż ręka mi się trzęsła, ale mam już to z głowy. Teraz tylko czekać na wyniki.

      Usuń
  2. ufff , już wysłane,ale był stresik. Teraz tylko czekać na wyniki, kiedy one będą? Bo chyba nie dziś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że może dzięki temu ograniczeniu czasowemu, może nawet i dziś będą

      Usuń
  3. heh
    wysłane, mem tylko nadzieje że doszło
    aby mieć pewność że nie będzie problemów dałam załącznik oraz wkleiłam opowiadanie ale obrazek jest niestety tylko w załączniku, mam nadzieję że to nie problem
    oraz przez limit słów nie mogłam przesłać pełnej wersji, mam nadzieję że to co wam wysłałam się spodoba mimo niepełnej zawartości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja zrobiłam identycznie obrazek tylko w załączniku (bo nie wiedziałam jak wkleić :D) A opowiadanie w załączniku i mailu.

      Usuń
  4. Ciekawe czy coś wygram! Nie mogę się doczekać wyników!!!
    Natwer

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam! Już 6 min. temu. Mam nadzieję, że wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się loginu zapomniało ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się upomną... jak coś lub poproszą :( heh mam taką nadzieje.Powodzenia !

      Usuń
  7. wysłałam ale się strasznie bałam o przecinki i ortografie

    OdpowiedzUsuń
  8. ej a jakieś wyróżnienia czy dalesze miejsca, nagrody pocieszenia itp. będą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo. Jak czytałam komentarze to ktoś się już o to upomniał. Mają nad tym pomyśleć.

      Usuń
  9. ja miałam przygotowanego maila pół godziny przed otwarciem, potem tylko wkleiłam adres

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dałam obrazek w załączniku bo jak wklejałam do maila to się nie pokazywał XD

    OdpowiedzUsuń
  11. O już koniec czasu. Ciekawe jak dużo osób się zgłosiło?

    OdpowiedzUsuń
  12. Namęczyłam się a mój durny komputer tego za nic nie chce wysłać!
    Pozdrawiam czterolistna
    P.S.
    Co mam zrobić? ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie weszłam na komputer , patrzę : 18 16 a ja nie wysłałam pracy ;(( ! szkoda.. namęczyłam się ale już dobra :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Życze wszystkim powodzenia
    PS : Czy ktoś może podać treść i link do obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie! Zapomniałam dodać nicku! :'(


    Napiszcie do mnie na nick: karolina83829, to podam Wam moje zgłoszenie, żebyście widzieli, które to moje. Błagam. :'(

    (wysłałam na e-maila, ale bez loginu, na śmierć zapomniałam!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieeeeeeee zapomniałam o tym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grałam se w simsy :/ i nie żałuję - mam ekstraśną rodzinkę (12 pokoleń !!!!) :D

      Usuń
    2. Nieźle ;). Jak nazywasz się na howrse? Popiszemy o simsach

      Usuń
    3. gosia-samosia20 i z chęcią pogadam o simach :*

      Usuń
  17. Jestem ciekawa kiedy wyniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem chciałabym wiedzieć...

      Usuń