Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, czerwca 20

Głosowanie na nowy nagłówek

Z całą pewnością nadesłaliście wiele pięknych prac :) Niestety, niektóre z nich zostały zdyskwalifikowane z powodu złych wymiarów lub niemożliwości ich wyświetlenia. Czas na głosowanie macie przez 5 dni, do 25 czerwca. Po tej dacie postaramy się ogłosić wyniki, a następnie przyznać nagrody. Przypominam: pierwsze miejsce to Zestaw Hery, drugie Łzy Afrodyty, a trzecie Promień Heliosa. 



Oto wszystkie wybrane przez nas prace: 

stewardessa




Astala




Bramont6




Punkala




Skewbald




szemala




Sweet_Girl




Violetfull




Amethy




Rosary




Tasumi




Leeth




Kosteczka



A oto ankieta, dzięki której możecie zagłosować:




Ekoszale

Invisible.♥

18 komentarzy:

  1. Świetne prace <3 Tym razem raczej mi się nie uda ;3

    Życzę wszystkim powodzenia i pozdrawiam <3

    A w szczególności pozdrawiam Was Leeth , Kosteczka i Sweet_Girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to bezsensowne jest wybieranie prac, na których znajduje się zdjęcie konia ściągnięte z internetu oraz dodanie napisu...

    Inezze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inezze, to jest nagłówek bloga, a nie jakiś konkurs na 100zł... Każdy chce, żeby jego praca była piękna, ale chyba nikt nie będzie robi całej pracy sam co nie? I tak każdy robi też coś tam od siebie. A skoro to ci się nie podoba to może weźmiesz udział w takim konkursie i bez żadnej pomocy grafiki i obrazków narysujesz coś, nie używając opcji pisania np. w photoscape?!?

      Usuń
    2. Agnieszka, jeśli korzystasz z Gimpa, zauważysz pewnie na tych obrazkach wiele innych, pracochłonnych efektów prócz dodawania tekstu :)np. spjrz na prace Skewbald - rozmazała ona tło, tak aby było widac wyraźnie tylko konia. Mnie bardzo się podob takie cóś

      Usuń
  3. Chciałabym się przypomnieć, ponieważ jest już organizowany następny konkurs, a ja za poprzedni nie otrzymałam nagrody. Nie chcę być upierdliwa, ale w poprzednich konkursach również wygrałam i raz nie otrzymałam nagrody do tej pory (ale o to się nie już nie dopominam...) ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisałaś do mnie? Zwykle ja rozdaję nagrody, jeśli są jakieś opóźnienia to czasem tradycyjnie trzeba tłuc i przypominać dopóki nie zrobię tego co mam do zrobienia, bo o bieżących sprawach zapominam w średnio 30 sekund.. No tak, przepraszam, taka już moja cecha :)

      Usuń
    2. Nie chciałam się po prostu dobijać i upominać, szczególnie, że prestałaś grać, zabaykowo ; ) Wygrałam w ostatnim konkursie na nagłówek na dzień źrebaczka. Zajęłam trzecie miejsce, ale nagroda za każde miejsce była taka sama.

      Usuń
    3. Ja także nie dostałam nagrody za nagłówek ,który aktualnie widnieje na stronie :)

      Usuń
    4. Napiszcie do mnie, pocztę póki co odbieram - przepraszam w takim razie za niedociągnięcia, zwykle piszemy żeby zwycięzcy zgłosili się do którejś z nas..

      Usuń
  4. jezu, jest tyle pięknych prac... trudno oddać właściwy wybór : p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie pierwsze Skewbald (słuszny wybór!)
    Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne ale zagłosowałam na pracę którą wykonała Astala

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli zdobędę te 10 głosów,oj tam oj tam,mogę nie zdobyć X.X
    Ale się będę cieszyć tym ,,wyróżnieniem'' : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bez wyjątku mi się podobają,jednak swój głos oddałam na Skewbald ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne, ale mi najbardziej podoba się Amethy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że nie weszłam wcześniej na bloga to bym zrobiła słit nagłówek ...

    OdpowiedzUsuń