Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, lipca 21

Konik polski na howrse

No i jest na polskim howrse długo wyczekiwany kolejny dziki koń : Konik polski. Kupić go można od 20 lipca godz. 10:00 do  23 lipca godz. 10:00.
Aby go kupić musisz mieć dostęp do sprzedaży zarezerwowanych ponieważ jest on zarezerwowany dla każdego gracza indywidualnie za 12 kuponów. Po kupieniu pierwszego na sprzedażach pojawi się kolejny - i tak aż do końca promocji.  Jak każdego innego dzikiego konia trzeba go najpierw oswoić by można go było trenować.
Również jak poprzednie dzikie konie do 80 tego roku życia przynosić będzie diamenty.

Z tą promocją wiąże się inna promocja dla wielu graczy mniej ciekawa a pokazująca że owlinetowi zależy na tym byśmy kupowali kupony czyli promocja na dodatkowe kupony w UFO. Trwać ona będzie tak samo jak promocja z Konikiem polskim od 20 lipca godz. 10:00 do  23 lipca godz. 10:00.








A ty, będziesz go mieć? 
sayuri962

9 komentarzy:

  1. no bardzo chcialabym go miec ale nie dam rady zalatwic 3 kuponow do tego czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, ale oswojony będzie dosyć późno, mam mało equus

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie uda się go zdobyć... :< Rodzice nie pozwalają mi kupować kuponów, a na koncie mam tylko 2... ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się,że Konik Polski jest dziki.Szkoda,że nie będę go miała mam 0 kuponów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tina - a mi si właśnie podoba. Jest bardziej wartościowy ;)
    Chociaż i tak go nie zdobędę. Chyba, że odziedziczę po kimś kilka kuponów xD

    OdpowiedzUsuń
  6. wow konik polski jest zajbardziej wartościową wizytówką naszego kraju xD ja go już mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Akurat mam Polaka to znaczy Polke bo dałam PZ ^^ zeżarła mi już około 60 tysięcy eqqus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zwykle nie mam szans, bo nie mogę kupować kuponów;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chciałam wydawać kuponów... A Diamenty coraz mniej się przydają. Więc, chociaż trochę mi szkoda, Konika nie posiadam ;3

    OdpowiedzUsuń