Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, sierpnia 16

Kuc z Sable Island w RO na internationalu!

Jak można było się spodziewać na zagranicznym serwerze już pojawiła się promocja na Kuca z Sable Island w Rogach Obfitości.
Oprócz konia można także znaleźć 4 składniki do eliksirów oraz standardowo Rozgwiazdę.

Zapewne niedługo promocja pojawi się też u nas.




Co o tym sądzicie?
mugi-chan

10 komentarzy:

  1. Ja mam kilkadziesiąt diamentów. Może akurat tym razem się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ale to szansa jeden na milion że akurat mi się trafi :( Jeszcze nie mam żadnego dzikiego ani boskiego konia a zawsze próbuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę oszczędzać RO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod koniec? Czyli aż za tydzień- dwa? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro na internationalu promocja kończy się 23 a promocja z RO weszła 16 (7 dni przed końcem) to można wywnioskować, że skoro u nas kończy się30 to promocja z RO będzie gdzieś około 23.

      Usuń
    2. Fakt :3. To już tylko około 5 dni :>

      Usuń
  5. No to ja zaczekam...
    Mam 5 kuponów i 1 RO ^.^

    OdpowiedzUsuń