Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, sierpnia 14

Wyniki podchodów

Cóż, nie wiedziałam, że tak szybko pojdzie Wam z podchodami.
Wiele osób głowiło się nad hasłem zagadki, ujawniam je więc : ,,Koń jest Bogiem, galop nałogiem"
Jako pierwsza, poprawnie odpowiedziała choco_late- która ma do wyboru spośród nagród Zestaw Hery, Harmonii lub Piorun Zeusa.
Druga z najszybszych osób była Valeriane, której jako drugą z kolei przysługuje wybór nagrody.
Jako trzecia odpowiedziała nam Britney226

Po nagrody proszę zgłaszać się do mnie.
Gratulacje!
Ewa242421

2 komentarze:

  1. Myślałam, że nie zdąrzyłam. :D
    Chyba dużo osób straciło czas, bo w podpowiedzi przy czacie było konkurs na redaktora, a w rzeczywistości podpowiedź była w konkursie narysuj redaktora.

    OdpowiedzUsuń