Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 10

Wyniki konkursiku

Tak jak obiecałam dzisiaj podaję wyniki konkursiku.
Pytanie brzmiało:
Jaka promocja pojawiła się tylko raz na polskim howrse?

Tak jak pisałam w podpowiedzi było kilka takich promocji, m.in:
Bingo, Pikselowe Malowanki, Puzzle, Kalendarz Wrześniowy, Zasiedl Świat.
Co bądź co Uwalnianie Towarzyszy to odpowiednik Wypraw na Biegun Północny, tak samo jest w przypadku Piniat i Poszukiwania Skarbu. 

Przejdźmy do nagród:
Jako pierwsza odpowiedziała Michasia.a, a wylosowaną osobą jest konik199915!
Gratuluję! Po odbiór nagrody - Muśnięcie Filotes, proszę się zgłaszać do mnie.

mugi-chan

6 komentarzy:

  1. Z tego co wiem, to był Kalendarz Adwentowy i Wrześniowy, więc promocja powtórzyła się 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ciesze dziękuje ze zostałam wylosowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Witkowska 7 października 2012 17:57
    bingo, pikselowe malowanki, uwolnij konie z całego świata, dokonania westernowe, piniata.
    Mój login na howrse: Albi55505
    Pozdrawiam!
    Byłam pierwsza -,-
    No nie fer!
    Ale poco to pisać. Przecież nigdy nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć to Michasia.a była pierwsza, gdyż jej komentarz był opublikowany:
      7 października 2012 16:50

      A pytanie brzmiało:
      Jaka promocja pojawiła się tylko raz na polskim howrse?

      Zaznaczam promocja, nie promocje, czyli wystarczyło podać tylko jedną.

      Pozdrawiam, mugi-chan

      Usuń
  4. "Co bądź co"? Mówi się "Bądź co bądź"... -,-

    OdpowiedzUsuń