Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, listopada 25

Wyniki konkursu na nagłówek !

Mam przyjemność przedstawić tegorocznych zwycięzców zimowego konkursu na nagłówek bloga ILH :)

Postanowiłyśmy 2 pierwsze miejsca przyznać według Waszego głosowania w ankiecie, a trzecie miejsce wybrać samodzielnie. I oto nasza lista zwycięzców.

1 miejsce - _maaggie_
Gratuluję pięknej pracy :)

2 miejsce - odiium

3 miejsce - olajot2000

Po nagrody prosimy zgłaszać się do mugi-chan.

Dziękujemy za ilość zgłoszeń do konkursu. Była niewiarygodnie duża. Mam nadzieję, że taka sama liczba osób weźmie udział w kolejnym konkursie. Bądźcie czujni, a może niedługo znajdziecie tutaj małą niespodziankę :)

I miejsce

II miejsce

III miejsce


I jak Wam się podoba ? :)
Lenlivv

13 komentarzy:

  1. Nie chciałabym się czepiać czy coś ponieważ bardzo się cieszę że ta praca wygrała, jest naprawdę genialna i gratuluję maggie ;) jednak po dokładniejszym przyjrzeniu się można zobaczyć literówkę w napisie (horwse);) nie przeszkadza to aż tak bardzo jednak jeżeli by maggie miała jeszcze tą pracę i mogła zmienić napis bez zbędnych problemów to informuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlatego, że wzięłam przez przypadek pracę z tą literówką. Autorka wysłała poprawioną pracę, a to mała moja pomyłka :)

      Usuń
  2. Nie wierzę własnym oczom o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!:)
    Nie miałam żadnych szans, w końcu Mistrzyni wkroczyła do akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę ;) no no .. jestem z siebie dumna ^^
    Przynajmniej wiem, że warto się dalej rozwijać "graficznie".
    I wiem, że innym moje dzieła się podobają ^^
    Dziękuje ślicznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrana praca powiem szczerze,że nie podoba mi się.Najbardziej mi się podoba III miejsce.Ale i tak gratuluje wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I miejsce-Całkiem fajna praca! Mogę tylko zapytać dlaczego koń ma czerwone oczy?
    II miejsce-Bardzo profesjonalna praca graficzna.
    III miejsce-Cudowna, wygrałaby gdyby nie to, że jest mało zimowa!

    To sądzę o pracach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta praca nie zasługuje na wygraną ! Najlepsza była praca Tygryska56 ! On/a miał/a przynajmniej pracę związaną z HOWRSE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrysku!
      Każda z tych pracy w jakiś sposób związana jest z howrse, gdyż konie również występują w howrse :) Myślę, że każdy najlepiej ocenia swoją pracę, gdyż każdemu wydaje się, że jego praca jest najlepsza.

      Usuń
    2. Ale jej / jego praca ma konie z Howrse w sobie !

      Usuń