Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, stycznia 8

Jak "przystroić" konia?

Po nowych zmianach, większość graczy głowi się nad tym, gdzie to była ta ramka z opcją zmienienia maści konia, zmiany koloru imienia konia, otoczenia wokół niego.. Teraz, ramka z "przystrajającymi: opcjami znajduje się w innym miejscu:



Po najechaniu myszką na plusik obok imienia, wyświetli nam się owa ramka.

Mam nadzieję, że chodź trochę pomogłam.
Ewa242421

1 komentarz:

  1. Dziękuję jak dziś weszłam na howrse zrobiłam wielkie oczy. Nie mam pojęcia po co te zmiany ! Moim zdaniem wygląda to dziwnie ! Opcje np. Ośrodka są takie szare. Mnie się podobało tak jak było. Ale to moje zdanie.
    SwinkaMorska

    OdpowiedzUsuń