Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, stycznia 11

Konie Wędrowne na international








Na serwerze międzynarodowym pojawiła się nowa, ale bardzo dobrze nam znana promocja - Konie Wędrowne. Tym razem jest to seria morska.
Zasady promocji są takie same jak zawsze.




Morze Śródziemne
Zadanie: Loguj się regularnie (9 pkt)
Nagroda: Pięta Achillesa 
Ocean Indyjski
Zadanie: Przekaż pieniądze Ow i kupuj pkt w sprzedażach błyskawicznych.
Nagroda: Róg Obfitości
Morze Karaibskie
Zadanie: Bierz udział w zawodach (zależy od ilości koni)
Nagroda: Zestaw Harmonii
Ocean Arktyczny
Zadanie: Świętuj 50-te urodziny koni (14 pkt)
Nagroda: 20 x Diament
Ocean Atlantycki
Zadanie: Otwieraj Rogi Obfitości (4 pkt)
Nagroda: Zestaw Nyks
Ocean Spokojny
Zadanie: Zbierz wszystkie konie wędrowne (17 pkt)
Nagroda: Zefir
Nieznany (poznamy jego tożsamość 20 stycznia)
Zadanie: ?
Nagroda: ?


Zamierzacie zdobyć je wszystkie?
mugi-chan

20 komentarzy:

  1. Oczywiście, chcę wszystkie! Jeden też dobry. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kiedy będzie na polskim serwerze. 0-o

    OdpowiedzUsuń
  4. Karaibski i nieznany są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zdobyć Zefira bo jeszcze nie mam żadnego boskiego :( Pozdrawiam !
    SwinkaMorska

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ukochana promocja na howrse :). A konie wędrowne są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć wszystkie ale ten z rogami obfitości jest trudny :( Jak by ktoś chciał pogadać na Howrse jestem Nikola252 :D Pozdrawiam <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne koniki ciekawe kiedy na polskim serwerze będzie ta promocja lub podobna

    OdpowiedzUsuń
  9. te punkty przypominają mi rybią ikrę.
    Ps gram na francuskim howrse

    OdpowiedzUsuń
  10. Ocean Arktyczny
    Zadanie: Świętuj 50-te urodziny koni (14 pkt)
    Nagroda: Pięta Achillesa
    Macie tu pomyłkę; nie Pięta Achillesa tylko 20 diamętów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam już tego trzeciego! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej jest problem ... Jak już wygrałam tego konia to co trzeba zrobic zeby dostac ten upominek?

    OdpowiedzUsuń
  13. ok juz nie trzeba juz mam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego takie konie nie mogą być boskimi. Zawsze to lepsze zgarnia Ow, by tylko pokazać je nam.

    Ten niewiadomy koń to może być Morze Koralowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iż konie wędrowne to seria promocji poświęconych zarabianiu. :)

      Usuń
  15. Ja już mam Caraïbianę. MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog upada, żadnego sensu w postach, wygląd itp.
    Konie wędrowne noszą inną nazwę i ilość pkt zależy np. od ilości koni moja droga.
    ~nemesis

    OdpowiedzUsuń