Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, marca 13

Loteria na international!

Jakoż, że maszyny na internationalu to już dawna historia pojawiła tam się loteria, czyli coś na co bynajmniej ja długo czekałam.


Działą ona tak jak wszystkie inne czyli kupujemy bilety na losowania 4 razy dziennie, godziny są podane na screen'ie poniżej.

Jak można losy na losowania zdobyć?

  • kupując ile tylko ich chcemy (za każdym razem cena rośnie trzykrotnie)
  • używając kuponów - za użycie kuponu dostajemy 3 losy na losowanie (nie dotyczy sprzedaży koni, wykupienia CP czy też wymienienia kuponu na diamenty)
  • dostając los od znajomego (maksymalnie 5 losów na losowanie gdzie jeden znajomy może Ci dać tylko jeden los podczas całej promocji)
  • wygrywając zawody z Twoimi końmi (maksymalnie 2 losy na losowanie)



Nagrody które możemy zdobyć pokazane są poniżej:


Oczywiście bez boskiego konia się nie obejdzie, oczywiście możemy też go wygrać w losowaniu. 


Jest to nowy boski z kolekcji koni wiatru który daje nam nagrody jak rozpętamy burze (pisaliśmy jak to działa wielokrotnie więc nie będę tutaj się powtarzać). Najcenniejszą nagrodą którą może nam on dać jest wyzwanie tytanów.




Tak jak w poprzednich promocjach z loteriami mogliśmy zbierać gwiazdki z których dostawało się jeszcze więcej nagród, tak w tej wersji będziemy zbierać koniczynki. Plusem tego wszystkiego jest to, że tym razem możemy sobie wybrać co chcemy z nich dostać i to 'zakupić', oczywiście płacimy koniczynkami.



Mi promocja bardzo przypadła do gustu, a co  Wy o niej sądzicie?
joanne

10 komentarzy:

  1. fajna ale mam takie pytanie kiedy będą wyniki konkursu na nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pamiętam mam konto na INTERNATIONALU muszę wejść i zobaczyć!A loteria na oko supper!
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. koń fajny, chociaż... różowy xD mam nadzieję, że chociaż raz przyniesie WT xD w koniczynkach podoba mi się to, że tak szybko się je zbiera :) początek promocji, zostało jeszcze 15 dni promocji, a ja przy minimalnym nakładzie losów (3 kupione, 5 od znajomych, czasem 2 za zawody + wygrane w poprzednim losowaniu) mam już 127 koniczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juhuuu :D Wreszcie loteria - moja ulubiona promocja ^^
    Fajna BARDZO fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow ! Świetna loteria, szkoda tylko, że nie ma do wylosowania Wyzwania Tytanów. *marzy o tym, aby to pojawiło się na polskim Howrse*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba.Nie mogę się doczekać.Loteria to moja ulubiona promocja
    Pozdrawiam,safcia001

    OdpowiedzUsuń
  7. No super! Ale ciekawe kiedy pojawi się na polskim serwerze :D A na internationalu też mam konto i się tam nazywam AbbyMe♥ ( jest tam też konto AbbyMe ale do niego zapomniałam hasła )więc możecie mnie zaprosić i dam wam losa :D A na PL to nazywam się AbbyMe :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Loteria według mnie zapowiada się ciekawie. Nowy boski-nawet fajny. A najlepiej że będzie można wymienić koniczynki na niego. Myślę że po raz pierwszy uda mi się zdobyć jakiegoś boskiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tylko, że jedno losowanie o 2 w nocy :) A tak poza tym to fajny pomysł z tymi koniczynkami, chciałabym uzbierac na Róg Obfitości, 5-Żywioł no i oczywiście na boskiego, ale nie uda mi się pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że boski i tak będzie potem w RO :D. Tak więc będę czatować raczej na kilka razy po 5 dni Konta Pegaza, niż zbierać na coś ambitniejszego xD No, oczywiście oprócz Upominku ;p

    OdpowiedzUsuń