Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, kwietnia 24

Zgłaszanie na kontakt - Co? Gdzie? Jak?


Wielu z nas padło ofiarą kradzieży, oszustw, bądź spotkali się z czymś niezbyt miłym. Niektórzy mają również pytania dotyczące gry, na które nikt nie umie im odpowiedzieć.
Niestety, skrzynki Ow i Kowelana są zablokowane, dlatego takie sprawy należy zgłosić na kontakt.
Poniżej przedstawimy, co należy zgłaszać, a co pozostawić moderatorowi i jak się do tego zabrać.







KategoriaPodkategoriaProblem"Dokumentacja" Rozwiązanie problemu
Problem przy zakupieW podkategorii wybieramy metodę płatności, której używaliśmy przy zakupieNajczęściej jest to problem przy zakupie kuponów. Jednak problemy mogą wystąpić podczas np. zakupu Konta Pegaza, korzystania z ofert partnerów, doładowywania Equus. W tym wypadku wybieramy "Problem z inną metodą płatności"
Owlient sprawdzi, czy niedawno rzeczywiście z tego konta został wykonany jakiś zakup.
 
Przydatne są różnorodne screeny, np. dokumentujące zakupywanie Konta Pegaza czy kuponów. Jeśli rzeczywiście np. kupowaliśmy coś, czego potem nie dostaliśmy, Owlient postara się zwrócić koszty lub dostarczyć zakupione produkty. Naprawi również błędy.
Problem z kontem- Skradzione hasło -Zapomniane konto 
- Zapytanie o karę lub karmę 
-  Problem z wiadomościami prywatnymi 
- Problem z potwierdzeniem adresu e-mail 
- Problem z potwierdzeniem konta dziecka
- Inne problemy dot. konta    
Jeśli ktoś włamał Ci się na konto czy  zapomniałeś hasła na starym koncie, poproś Howrse
 o pomoc zaznaczając tą kategorię. Jeśli uważasz, że bezpodstawnie Cię ukarano, podczas wysyłania wiadomości na priv występują u Ciebie jakieś błędy, nie możesz potwierdzić adresu e-mail, co jest niezbędne do wymiany przedmiotów z CR czy też do odzyskiwania hasła, gdy go zapomnisz; Twój rodzic nie może potwierdzić Twojego konta dla większego bezpieczeństwa lub masz inny problem dotyczący konta (np. współdzielenia, avataru, prezentacji) również wybierz tą kategorię. Można tu też kierować swoje zapytania ("Inny problem dot. konta") na które nie odpowiedzieli ani moderatorzy, ani ludzie z forum rozgrywki.
W przypadku włamań na konto, przydatny będzie screen z historii logowania (Profil-Moje konto- Moja historia logowania). Włamywacz powinien mieć inny adres IP niż Ty, kiedy się rejestrowałeś na Howrse, inaczej może to świadczyć o tym, że to ktoś, kto ma dostęp do Twojego laptopa, komputera czy innego urządzenia, z którego się rejestrowałeś na Howrse nabroił Ci na koncie. Wtedy admini raczej już nic nie zrobią. Jeśli ktoś sprzedał Twoje konie czy przedmioty na swoje konto, przydadzą się też screeny z Twojego biura.
 Do odzyskania zapomnianego hasła bardzo przydatny jest potwierdzony adres e-mail, wtedy hasło możesz odzyskać samodzielnie podczas logowania się, bo administracja przyśle Ci wiadomość z zapomnianym hasłem na skrzynkę pocztową. Wtedy nie musisz pisać na kontakt. Musisz się zgłosić,jeśli nie miałeś potwierdzonego adresu e-mail na starym koncie lub potwierdziłeś go, ale podczas odzyskiwania hasła występują błędy. W przypadku jakikolwiek błędów z potwierdzeniem konta dziecka, adresu e-mail, z pocztą itp. pomocne są wszelkiego rodzaju screeny udowadniające występowanie błędu.

WŁAMANIE


Jeśli IP Twoje i włamywacza są inne, to znaczy, że ktoś dokonał włamania. W tym wypadku sprawca zostanie ukarany np. odjęciem karmy na jednym lub więcej kontach, jeśli takowe posiada. Dodatkowo, konta tej osoby mogą nawet zostać usunięte z Howrse lub właściciel danego numeru IP może dostać bana na rejestrowanie się na Howrse ze swojego numeru IP,  jeśli włamania będą się powtarzać i ktoś będzie donosił o tym obsłudze Howrse, popierając to odpowiednią dokumentacją..


ODZYSKIWANIE 
HASŁA 

Jeśli występują błędy z przypominaniem na skrzynkę pocztową starego hasła, admini postarają się je naprawić, a jeżeli nie miałeś potwierdzonego maila na starym koncie, admini być może przypomną Ci hasło odpisując  na kontakt, jeśli IP Twojego starego i nowego konta się zgadzają, a co za tym idzie - rejestrowałeś się z tego samego urządzenia.

INNE PRZYPADKI

Admini odpiszą, naświetlając lub rozwiązując problem.  
 
Problem z promocjąWybieramy promocję, z którą mamy problem. Jeśli nie ma jej w podkategoriach, wybieramy "Inny problem z promocją". "Problemy z poszukiwaniem skarbu" wybieramy wtedy, gdy mamy problem ze Skrzynią Skarbów..
Zadanie w promocji nie zalicza się? Łapiesz UFO i nie dostajesz nagrody? Wystąpił jakiś błąd w losowaniach czy z otwieraniem Rogu Obfitości? To dobre miejsce, żeby to zgłosić. Możesz też napisać tutaj, jeśli masz jakieś wątpliwości dot. promocji , a ani moderator, ani ludzie z forum wydarzeń na nie nie odpowiedzieli.
Problem z zadaniem w promocji musimy potwierdzić screenem z wykonywania zadania lub linkiem do konia, za pomocą którego chcieliśmy, by  promocyjne dokonanie się zaliczyło. 
W przypadku innych promocji powinnyśmy mieć screen błędu, który wystąpił np. podczas otwierania RO. 
Jeśli piszesz w zakładce "Inne", napisz, w jakiej promocji dokładnie występuje problem. 
Admini postarają się naprawić błąd i być może zwrócą nagrody z RO, Skrzyni czy UFO. Niezaliczone zadania zaliczą się.
 Problem z kontem
Na kontakcie występują dwie kategorie problemów z kontem. Pierwsza dot. ogólnego pojęcia konta, czyli hasła, maila, zakładki "Moje konto" itp. 
Ta zaś jest związana ogólnie z Twoją grą na Howrse, czyli np. z końmi, gospodarstwem hodowlanym, ośrodkiem jeździeckim, Czarnym Rynkiem, dokonaniami, Przestrzenią Twórczą, zawodami i ogólnie
z rozgrywką.

Jeśli nie zalicza Ci się dokonanie, występują jakieś błędy w grze, masz pytanie dotyczące rozgrywki, na które nie umieją odpowiedzieć ani gracze na forum, ani moderatorzy - pisz tutaj.
W przypadku jakiegoś zadania, jak wyżej. 
W przypadku błędu, warto przesłać screen potwierdzający jego wielokrotne występowanie. Jeśli piszesz w podkategorii "Inne" napisz, którego dokładnie miejsca gry dotyczy problem, np. forum "Rozgrywka".
Admini naprawią błędy lub dadzą Ci rady. Zaliczą zadanie, jeśli spełniasz wszystkie jego wymogi. Jeśli nie, wskażą Ci, co jeszcze musisz zrobić, aby się zaliczyło. Jeśli w trakcie gry poniesiesz jakieś straty nie ze swojej winy, np. wystawiony na wymianę przedmiot zostanie na stałe usunięty z Twoich zapasów, nie wiadomo, czy zostanie Ci to zwrócone, ale może tak być.
Problem z serwerem
- Błąd krytyczny
 (Fatal Error),
- Częste przeglądy techniczne,
- Strona się nie ładuje,
- Problemy z łączeniem/rozłączaniem, czyli z rejestracją, logowaniem i wylogowywaniem się z gry,
- Błędy w tekście gry.
 Jeśli w grze występują jakiekolwiek błędy techniczne dotyczące ogólnego funkcjonowania gry, a nie tylko jednego jej aspektu np. Czarnego Rynku (mniejsze błędy zgłaszamy w kategorii wyżej), należy to zgłosić. Wciąż pokazuje Ci się informacja o przeglądzie technicznym? Strony się nie ładują, występują błędy z logowaniem się? W tekście gry, czyli ogólnie w elementach, które występują w grze - grafice, tekstach, przyciskach widzisz jakieś błędy np. niejasne informacje, błędy rzeczowe, ortograficzne? To miejsce dla Ciebie!"W zgłoszeniu załącz poniższe informacje:
Login, datę, kiedy wystąpił problem, link do strony
(skopiuj adres z paska adresu swojej przeglądarki)
oraz inne informacje, które mogą byc przydatne w rozwiązywaniu problemu.
Jeśli masz możliwość dołączyć zrzut (screenshot) ekranu, na pewno nam to pomoże."

Jeśli zgłaszasz błędy w tekście, musisz dokładnie podać, gdzie dany błąd się znajduje, od zakładki aż do zdania, w którym coś się nie zgadza.
Błędy będą naprawione lub wyjaśnione.
Problem z reklamą

Treść reklamy;
Blokowanie funkcji gry;
Inne problemy.


Mowa jest o reklamach znajdujących się na górze lub po bokach strony. Jeśli zasłaniaj nam jakieś opcje gry, czy też zawierają nieodpowiednie treści, należy to zgłosić.
Zawsze przydadzą się screeny owych reklam.Zgłoszone reklamy zostaną najprawdopodobniej usunięte, chyba że Owlient uzna, że nie ma w nich nic zdrożnego. Reklamy przestaną blokować funkcje gry, czyli np. zasłaniać jej treść.
Wyślij komentarzMowa tu o Twojej opinii nt. gry. Może być pozytywna (pochwała) lub negatywna (krytyka). Jeśli wysyłasz ogólną opinię, zastanów się, czy ma bardziej charakter pochwalny (gra Ci się podoba), czy krytyczny (np. uważasz, że stare Howrse, gdy jeszcze byli towarzysze, było lepsze). Napisz też, co chciałbyś zmienić
i  w jaki sposób.
-Howrse najprawdopodobniej Ci odpisze, komentując zaproponowane przez Ciebie rozwiązania i ogólnie Twoją opinię.

Pozostałe..

Czyli znalezienie obraźliwego imienia konia, loginu gracza, jego awataru, czy też niedozwolone treści na prezentacji - wszystko to zgłaszamy tutaj:

Profil gracza->Zgłoś nadużycie. (Na samym dole strony.)







Forum

Jeżeli widzimy wiadomość niezgodną z  OZDF, czyli Ogólnymi Zasadami Działania Forum, możemy to zgłosić za pomocą odpowiedniej opcji przy tej  wiadomości. Dotyczy to zarówno postów, jak i wątków.
 
 
Obraźliwa wiadomość/niedozwolone treści/groźby/SPAM.



Mamy nadzieję, że post się przydał. :)
Ewa242421
Invisible. ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy artykuł :D
    Mi osobiście się również przydał, mimo, że już na tym Howrse siedzę długo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nasza praca nie poszła na marne :D ;)

      Usuń