Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, czerwca 13

Kwarc w RO!


Na międzynarodowym serwerze zawitała nowa promocja - Kwarc w RO. Gracze mogą przy odrobinie szczęścia odnaleźć Kwarc, gdy otwierają Róg Obfitości. Promocja jest już pewnie wszystkim znana, ponieważ często wita na Howrse.

 Kwarc jest cennym koniem.
Gdy po raz pierwszy danego dnia znajdzie się na łące, może znaleźć diament.
Możesz podbić jego umiejętności dzięki diamentom.






Będę polował na Kwarca. Czy Wy też?
Adencjo

5 komentarzy:

  1. O, super :D Ja na pewno już mam jeden RO xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne. Na razie jeszcze nie ma składników razy 2... ;( Zbieram RO na Kwarca, po kupionych już bodajże 20, żeby zdobyć składniki.
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Mam 6 kuponów i 3 RO, może się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O miło mam z 5RO,10diamentów,a kupon za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ale ja nie próbuję. :D

    OdpowiedzUsuń