Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, czerwca 20

Kwarc w Rogu Obfitości!

Od dziś do 24.06 godziny 10.00 Kwarc chowa się w Rogach Obfitości! Może spodoba mu się Twój profil i wyjdzie z ukrycia prosto do Ciebie?
Kwarc jest cennym koniem.Gdy pierwszy raz w ciągu dnia znajdzie się na łące, może znaleźć diament!
Możesz podnieść jego umiejętności dzięki diamentom.
Spróbujecie swojego szczęścia?
dominikam1

9 komentarzy:

  1. Ja go dostałam! 1 mój RO i jest :3

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tylko jeden RO więc szczęścia nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A on jest tylko o 10.00?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do 10.00 Dnia 24.06 :)
      dominikam1

      Usuń
    2. Otworzyc Róg możesz o dwolnej porze dnia, nie tylko o 10.00 Chodzi o to, że cała promocja trwa do 24 czerwca do dziesiątej.

      Usuń
  4. Skorzystałem z oferty, ależ cóż... Jak na razie nie wyszedł z RO...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraz z czwartym RO wybiegł na przeciw Kwarc!
      dudek7894

      Usuń
  5. Za pierwszym razem wybiegł!! Jeszcze nigdy nie miałam takiego szczęścia na howrse!!(Chyba że jak wygrałam kundodo)

    OdpowiedzUsuń