Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, czerwca 28

Pottok w Wyzwaniu Tytanów!

Do 1.07.2013r. mamy szansę znaleźć nowego dzikiego Kuca Pottoka w Wyzwaniu Tytanów!
WT jest dostępne na Czarnym Rynku za 2 Kupony. Pamiętajmy, że Tytani nie rozdają byle komu swoich skarbów.

Nowy dzikus pochodzi z Francji
 Kuc Pottok

Dzikie konie są niezwykle rzadkie i muszą być oswajane już od urodzenia zanim będzie je można właściwie wytrenować.



Może to być długi i trudny proces, ale kiedy już Ci się uda, wynagradzają Cię mnóstwem diamentów aż do wieku 80 lat!

Jeżeli oswoisz dzikiego konia jako jeden z najszybszych graczy, będzie miał wysoki potencjał genetyczny i szansę aby pojawić się w rankingu.


Będziecie polować na niego?Może już go zdobyliście?
dominikam1

6 komentarzy:

  1. Już go zdobyłem. :D
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak go nie znajdę, to nie ma sensu kupować. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już kupiłam i co i nic .... Lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz kupienia WT trzeba je jeszcze użyc a i tak nie jest pewne, że w nagrodach znajdzie się dzikus ;)

      Usuń
  5. Wielka szkoda, że nie mam WT, ale znając mojego pecha i tak bym go nie wygrała. xdd

    OdpowiedzUsuń