Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, czerwca 12

Wyniki naboru na redaktora - post powitalny!

Rozpatrzyliśmy już wszystkie zgłoszenia i niniejszym ogłaszam, że nowymi redaktorami zostają:

Analogia
Adencjo
dominikam1
BellaSwan22

Co prawda, do grona redaktorów miałyśmy przyjąć dwie osoby, ale jak widać, trochę się pozmieniało. Nowi redaktorzy/redaktorki przedstawią nam się krótko :)

Analogia
Cześć wszystkim, jestem Analogia. Myślę, że od dzisiaj będziecie mnie tu dość często widywać i mam nadzieję, że moje wpisy przypadną wam do gustu ;)

Adencjo
Nazywam się Adrian i pochodzę z małego miasta. Moim marzeniem było zostać redaktorem ILH. Marzenia się spełniają. Mam nadzieję, że moje posty będą Wam się podobały, i że będę z Wami jak najdłużej.

dominikam1
Cześć nazywam się Dominika . Zawsze chciałam dołączyć do redakcji tego bloga , tak więc ucieszyłam się gdy dostałam wiadomość o tym , że dostaje się na okres próbny . Mam nadzieję , że uda mi się przejść i móc zostać z Wami na dłużej ;)

BellaSwan22
Witajcie! Jestem Bella/Bell - jak wam wygodniej. Mam zaszczyt być w redakcji próbnej ILH i mam nadzieję, że uda mi się z Wami zostać na długo.

Nowe osoby zostały przyjęte na okres próbny.
Gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! Życzę ciężkiej pracy i okresu próbnego. :) Przewidziałem już kilku nowych redaktorów. Mi niestety się nie poszczęściło... Może następnym razem? :)
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Życzę Wam powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki, Bells ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłybyście zrobić krótkie wywiady z nowymi redaktorkami, aby coś się o nich dowiedzieć? NP.4 pytania takie same do każdej z nich typu jak dowiedziała się o howrse, ile ma lat, ile jest na howrse i jedno indywidualne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł! Se starymi redaktorkami tez

      Usuń
    2. ,,Starymi redaktorkami"? ;D Wcale one takie stare nie są...

      Usuń
  4. To jak z tymi wywiadami? Chociaż dla nowych osób, żebyśmy mogli ich poznać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy poznawać ich przez 2 tygodnie, albo nawet dłużej! A widzisz, jakie zaskoczenie! :)

      Usuń