Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lipca 1

50 milionów graczy zarejestrowanych w Howrse!

Dziś Howrse obchodzi wielkie święto - na wszystkich serwerach zarejestrowanych jest już 50 milionów graczy. Z tej okazji załoga Howrse postanowiła urządzić specjalną loterię oraz UFO. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie w tym liście od  zespołu Howrse:

 

Dodatkowo można udostępnić na portalach społecznościowych specjalną wiadomość przygotowaną przez Howrse.

Moim pierwszym UFO złapanym w tej promocji były Laury Dafne. Złapaliście już jakieś UFO?
Adencjo

29 komentarzy:

  1. Ja złapałam Okrycie Hypnosa



    Nesi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam Okrycie Hypnosa

    (ZuZia)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Promocja", uczczenie tak licznego grona to dobry pomysł. Nagrody też są fajne, lecz mi się nie udało na razie nic złapać. Udostępniłam na Facebook'u "specjalną wiadomość".
    Hałka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coś podobnego odbywało się podczas urodzin Howrse. :)

      Usuń
  4. Moja mama na swoim koncie złapała rzepę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Złapałem 4 podkowy FK. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście rzepę. Jak w urodziny Howrse. XD
    ~ miryda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja złapałam Złote Jabłko :D

    ~HarryP

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko 1 PD :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja złapałam jabłko ;-;
    zunia23

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja złapałam Zestaw Nyks :3

    Kofeina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja złapałam Laury dafne xDD
    Lepszy rydz niż nic ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się złapać RO :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja złapałam Zestaw Hery <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się jak na razie udało złapać tylko rzepę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chodzi o baloniki? Złapałam nie wiem co, ale poluję na 50 PD! XD

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi wpadło Muśnięcie Filotles :).
    1pysia1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja złapałam 5-ty żywioł (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż 50 milionów !

    Większość to dodatkowe konta

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja złapałm Okrycie Hypnosa, Chmurkę i 5- ty Żywioł.

    ~bejla2001

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja złapałam 2 x Rzepa, 2 x Jabłko, 2 x Muśnięcie Filotes i 1 x RO ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście , że tak ja np. złapałam już Róg Obfitości , 50 rzep i Okrycie Hypnosa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1x jabuszko
    1x LD
    1X 5 tys
    wczoraj ani dzisiaj nic :(

    kamisia11

    OdpowiedzUsuń
  23. Złapałam Nyks :O
    ~Caballo.

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja w tym czasie byłam na obozie! Foch!

    OdpowiedzUsuń