Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, lipca 4

Kolejna promocja dotycząca RO

I znów mamy nową promocję co do otwierania RO.
Tym razem, w Rogach Obfitości możemy znaleźć automatyczny zraszacz wody.

Choć wydaje nam się, że to jest dokładnie ta sama rzecz w RO, jaka była poprzednio, to obie rzeczy nieco się od siebie różnią.
Po urośnięciu warzywa, zraszacz wciąż zostaje na danym kawałku pola - na stałe.





Otworzyliście już Róg?
Ewa242421

4 komentarze:

  1. Te zraszacze są o wiele lepsze niż nawóz i otworzyłam dziś RO ale nic specjalnego nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to bez sensu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyłem 3 RO i w jednym znalazłem zraszacz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. otworzyłam 1 ro i znalazłam nawóz , nasiona kalafioru i zraszacz ;)

    OdpowiedzUsuń