Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, lipca 9

Nowy koń boski do wygrania w puzzlach

Za skompletowanie 12-ej planszy w puzzlach (która składa się aż z 24 kawałków) otrzymamy w nagrodę nowego boskiego konia - Plutona. Dodatkowo Howrse ma też drugi prezent dla pierwszej 100-tki graczy, którym uda się ułożyć tę planszę - Przywilej Afrodyty (ważny 30 dni od wygrania go) - pozwala użyć nieskończoną ilość Łez przez okres jego posiadania.


Pluton jest częścią Koni Układu Słonecznego. 
Dzięki wysyłaniu go na przejażdżki po galaktyce
Andromedy poprawiasz jego umiejętności.
W trakcie przejażdżki po owej galaktyce ma 
on szansę znaleźć 1 diament.

Pluton jest ogierem, jednak nie może pokryć żadnej klaczy z Układu Słonecznego. Przy tym jest to ostatni koń z tej kolekcji.










Zamierzacie wygrać tego konia? 
Invisible.♥

20 komentarzy:

  1. Nie jest ostatni, będzie jeszcze IO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum serwera międzynarodowego znalazłam dwa razy taką informację "Pluton, the latest horse of Solar System" :) A o IO jak na razie nic nie wiem i nie czytałam ;)

      Usuń
    2. Oh, te informacje z ZM kuszą was ♥

      Usuń
    3. Anonimowy, chyba Ciebie kuszą :) Ja opieram się wyłącznie na źródłach z Howrse, które są wiarygodne.

      Usuń
  2. A grafika oczywiscie podkradziona ZM, a jak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś takiego jak serwer międzynarodowy, do którego wszyscy mamy dostęp i każdy może sobie zescreenować taki obrazek.
      Więc zanim oskarżysz nas o kopiowanie poszukaj konkretnego p(d)owodu.

      Usuń
    2. Del., nie wiesz, to nie pisz, ok?

      Usuń
    3. Del., delikatnie mówiąc Ty chyba masz jakieś problemy i nie znasz wszystkich opcji jakie ma się pod uwagę podczas kopiowania obrazków. Przede wszystkim jest coś takiego jak PrintScreen (radzę poczytac do czego ten klawisz służy), a ja osobiście na Howrse internatonial kliknęłam opcję "pokaż obrazek tła" a potem podpisaliśmy znakiem wodnym więc proszę o niezamieszczanie bezsensownych komentarzy bo szczerze mówiąc denerwuje mnie jak coś takiego widzę, zwłaszcza że na ZM większosc redaktorek nie wchodzi i ja też od dłuższego czasu. :)

      Usuń
  3. Ciekawe czy Słońce zniknie graczom którzy mają wszystkie boskie z UK jeśli nie uda się im zdobyć tego Plutona :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla pierwszej setki graczy, którzy ułożyli puzzle z boskim, czeka Przywilej Afrodyty, czyli możność użycia nieskończonej ilości Łez przez 30 dni od wygrania przywileju. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok poprawiam, mój błąd jak zawsze (przepraszam)

      Usuń
  5. Jest piękny, mam nadzieję, że go zdobędę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcem go. Ale zużyłam całe zapasy RO, kuponów i diamentów na zdobycie Skirona, tak więc no... ):

    Krakatoa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar go zdobyć

    Juliet224

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym go zdobyć, ale na pewno się nie uda -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki XD

    OdpowiedzUsuń