Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, lipca 26

Przywileje

Dziś przedstawię kilka przywilejów, jakie "zamieszkują" nasze polskie howrse. 
Zdobyć je można w różnych promocjach.
(Przywileje nie są wstawiane w kolejności powstania!)








 

Przywilej Zombie
Opis: Przywilej Zombie daje Ci co miesiąc Puszkę Pandory przez 12 miesięcy. Prezent jest wysyłany pierwszego dnia miesiąca, pod warunkiem, że logowałeś się w grze dnia poprzedniego.

 Przywilej Wampira
Przywilej Wampira daje Ci co miesiąc Krew Meduzy przez 12 miesięcy. Prezent jest wysyłany pierwszego dnia miesiąca, pod warunkiem, że logowałeś się w grze dnia poprzedniego.
 

Przywilej Apolla
Przywilej Apolla pozwala na darmowe użycie przedmiotu: Lira Apolla na wszystkich Twoich koniach.
 


                     Przywilej wiecznego bogactwa
Przywilej Wiecznego Bogactwa daje Ci codziennie 1 000 Equus. Prezent jest wysyłany zaraz po dziennej aktualizacji, pod warunkiem, że logowałeś się w grze poprzedniego dnia.
 

Przywilej Pisarza
Opis: Przywilej Pisarza zapewnia jeden Zwój Plutona dziennie, przez 20 dni. Upominek ten jest dostarczany po codziennej aktualizacji, zakładając, że byłeś zalogowany w grze dzień wcześniej. 
 

Przywilej 50-ciu milionów
Opis: Przywilej ten oferuje jego właścicielowi 50 000 Equus, każdego dnia, przez 1000 dni!
 [Tylko jedna osoba na serwer posiada owy przywilej]

Przywilej Artysty
Opis: Przywilej Artysty zapewnia Ci jeden Promień Heliosa miesięcznie przez 12 miesięcy. 
Upominek ten jest dostarczany pierwszego dnia miesiąca, ale tylko jeśli logowałeś się w grze dzień wcześniej 
 

Przywilej Płodności
Opis:Przywilej Płodności pozwala na darmowe użycie przedmiotu: Różdżka Płodności na wszystkich wyhodowanych przez Ciebie koniach przez 20 dni. 

Przywilej Rzepy
Opis: Przywilej Rzepy daje Ci 5 rzep dziennie przez 30 dni. Dostaniesz je zaraz po dziennej aktualizacji, pod warunkiem, że logowałeś się w grze poprzedniego dnia.



Przywilej Obfitości
Opis: Przywilej Obfitości daje Ci co miesiąc Róg Obfitości. Prezent jest wysyłany pierwszego dnia miesiąca.


Oczywiście jest ich wiele, wiele więcej, które za niedługo się tutaj pojawią. Który z przywilejów podoba Wam się najbardziej?
Ewa242421

19 komentarzy:

  1. Miałam do czynienia tylko z przywilejem Apolla, wiecznego bogactwa, płodności i rzepy :).
    Oczywiście uważam, że najlepszy jest przywilej obfitości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałem jedynie wiecznego bogactwa, 50-ciu milionów i Obfitości. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywilej Obfitości *.* Sama nie mam, ale chciałabym miec. Mam za to Przywilej Wiecznego Bogactwa i Rzepy. Warto dodac, że na przywileje nie można się wymieniac. A na serwerze int w aktualnej promocji - układanki, był do wygrania przywilej Afrodyty - darmo Łzy dla koni przez 30 dni, szkoda, że u nas to nie weszło ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm...Ale w wędrownych będzie do zdobycia kolejny przywilej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i go opiszę, ale jak na razie nie ma go u nas a zapisałam tylko przywileje z naszego serweru. ;p

      Usuń
  5. "Tylko jedna osoba na serwer posiada owy przywilej" - nie jedna na serwer, ale jedna na wszystkie serwery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć wiecznego bogactwa i RO ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kto ma tą Obfitość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była do wygrania w kartach, więc na pewno ktoś ją ma. ;D

      Usuń
  8. jak mozna dostać przywilej ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobywa się je w promocjach, np. w kartach, puzzlach itp.

      Usuń
  9. Najlepszy jest przywilej 50-milionów albo przywilej obfitości ;>
    Ale wszystkie są super :D

    Sama posiadam tylko przywilej rzepy xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam już od ponad roku Przywilej Wiecznego Bogactwa. W ten sposób przybyło mi już trochę kasy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam przywilej wiecznego bogactwa, przywilej rzepy i... obfitośći ^^

    -MissTysia1222
    Pozdrawiam i zapraszam na profil :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wszystkie oprócz 50 milionów =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam żadnych przywilejów-niestety:(
    No , ale postaram się je zdobyć:)
    Chociaż ja wcale nie wiem jak się do tego zabrać:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam Obfitości *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 50-ciu milionów

    OdpowiedzUsuń