Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, sierpnia 14

Kolejna wierna czytelniczka nagrodzona :D

Z racji Waszej dużej aktywności w komentarzach (i nie tylko) postanowiliśmy nagrodzić jeszcze jedną graczkę i dać jej tytuł "Czytelniczki Lipca 2013" ;D Jest to osoba, która nie była nigdy jeszcze nagradzana
w naszych plebiscytach, ale również bardzo się udzielała, a mianowicie... Lionette! Aby podziękować jej za dużą ilość komentarzy zarówno w postach, jak i w zakładkach na naszym blogu postanowiłam wysłać jej jako nagrodę 2 x Promień Heliosa.

A tu możecie przeczytać trochę o tym, kim jest Lionette i czym zajmuje się na Howrse:

Lionette 
Czytelniczka Lipca 2013

Oto ja - młodsza siostra tegorocznej maturzystki i starsza słodkiej uczennicy z podstawówki. Dumna właścicielka dwóch kotek, białej i czarnej. Moim ulubionym pisarzem jest ironiczny Terry Pratchett, a wakacje bez jego książki z serii Świata Dysku to dla mnie stracony czas. Największa pasja? Stanowczo rysowanie, graficzenie i HTML. Bawię się szablonami na blogspocie, lubię zmieniać standardowe ustawienia, chociaż czasem efekt jest... no, taki sobie. x) W przyszłości chciałabym studiować architekturę, jednak wszystko może się jeszcze zmienić.

Howrse znalazłam jakieś półtora roku temu. Skasowałam stare konto i zaczęłam od nowa na Lionette, gdyż gra stawała się powoli nużąca. Teraz zbieram tylko konie z ZJ, choć ostatnio nawet to stoi w miejscu. Skupiam się głównie na realizacji zamówień dotyczących grafiki. Najbardziej Howrse lubię za to, że poznałam tu wielu fantastycznych ludzi. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez pisania z niektórymi c:

Bloga ILH czytam już od czasu, kiedy zabaykowa była jeszcze w redakcji. Od razu zauroczył mnie zaangażowaniem autorów i starannością w prowadzeniu, dlatego zaczęłam go odwiedzać.

Kończę, coby nie zamęczać. Życzę Redakcji, aby strona wciąż tak świetnie i prężnie się rozwijała : )




Zachęcam do dalszego udzielania się na blogu i fanpejdżu
Invisible.♥

14 komentarzy:

  1. Terry Pratchett... To już piąta osoba w moim życiu, która mi go poleca. Może zacznę czytać...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja będę szóstą ;P Ale jego książki są naprawde świetne, nawet nie tylko Świat Dysku.

      Usuń
  2. Należało jej się
    na howrse bambi23

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację , oby tak dalej :)

    ~tynka222

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie gratulacje *U*
    Anonimowy, zacznij czytać. Jeśli Ci się spodoba, nie będziesz już mógł się oderwać c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje

    Na howrse Martyna513

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ^.^
    Może i ja poszukam książek tego autora ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nininka, młodsza siostra Lionette16 sierpnia 2013 12:30

    "i starsza słodkiej uczennicy z podstawówki."

    Już nie żyjesz, Lio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Woohoo! Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń