Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, sierpnia 3

Zmiana wyglądu strony

Dziś zarejestrowałam się na howrse.uk, aby być na bieżąco z nowościami. Ku mojemu zaskoczeniu, wygląd strony zmienił się! Co ciekawsze na forum dowiedziałam się, że tylko nowi (max. 5 dni stażu) gracze widzą je. Starsi mają normalny-stary wygląd strony. Po krótkim dochodzeniu zobaczyłam, że na Polskim forum również pojawiają się pytania zadawane przez nowych graczy związane z innym wyglądem stron. Moim zdaniem to nowy wygląd, który zostanie wprowadzony, a gracze z niższym stażem już go mają.

Nowy wygląd howrse:
1. Hodowla

Czarny Rynek:

Moje biuro:

Sklep:

Sprzedaże:

Zawody:
2. Społeczność

Poczta:
Reszta zakładek z tej kategorii pozostała bez zmian.

3. Ranking

Ranking ogólny:

Ranking koni:

Ranking hodowców:
Reszta zakładek z tej kategorii pozostała bez zmian.

4. Profil

Moje kupony:
Niestety nie wiemy jak wygląda nowa strona Ośrodka Jeździeckiego... Za mały staż. 
Podoba Wam się nowy wygląd?
Może ktoś z Was również ma nowy wygląd strony?
dominikam1.



22 komentarze:

  1. Jej, mi się podoba. Wygląda bardziej... szpanersko. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba oprócz kuponów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taki wygląd !
    A mam tylko 18 dni stażu !
    Cesper

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, widziałam już. Głupio tylko że dla początkujących graczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, fajne :) Podoba mi się, bo sama mam nowy wygląd stronki na polskim howrse.Mam 2 dni stażu bo na moim starym koncie już nie wyrabiałam, i założyłam nowe cc;

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tylko nowi gracze będą tak mieli ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce się to zmieni. Teraz takie małe zdziwienie, bo większość tym razem chce coś nowego. ;D

      Usuń
  7. Wiesz... każdy nowy gracz nawet na polskim howrse, ma tak wygląd jeśli nie wykonał zadań. Nie chcę oczywiście nic mówić, ale sądzę, że taki wygląd jst już od dawna. :-/

    Gelly ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A starsi gracze nie będą tak mieli? ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm... Czytając komentarze, widzę, że się podoba. Czyli jestem jedyną osobą której się on nie podoba? ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest bezsensu , że tylko dal nowych. Równie dobrze mogli by tego nie robić -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny. Nareszcie bez tych reklam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że reklamy są nadal. :)

      Usuń
    2. Nie chcesz reklam. Radzę pobrać Adblock+ (czy jak to tam się nazywało) w miarę szybko, skutecznie i za darmo. Wredne reklamy znikną ze wszystkich stron.

      BTW. Nowy wygląd fajny, szkoda, że dla nowych. Pozostaje mieć nadzieję, że wkrótce i starsi tak będą mieć.

      Usuń
  12. Tak jest od bardzo dawna i to nie jest nowość !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam identyczny wygląd poczty a mam 200 ileś dni stażu jak.nie wietzycie to mój login to Nesi

    OdpowiedzUsuń