Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, września 27

Latające ,,kupony" ponownie u nas

http://www.howrse.pl/media/sowcle/image/ufo/big/ufo-x2-big.pngPo raz kolejny zawitało do nas latające UFO, dzięki któremu mamy szansę na zdobycie większej ilości kuponów.
Na czym to polega?
Kiedy złapiemy UFO przypominającego woreczek złotych monet, to nie oznacza, że do naszego konta automatycznie dodaje się kupon! To tylko zachęta do wydania troszeczkę pieniędzy :)

Przykładowo, łapiąc szanse na +1,+2, rzadziej + 3 kupony, przy zakupie dowolnego pakietu z kuponami otrzymujemy 1, 2, bądź 3 gratis! To naprawdę dobra okazja na zakup kuponów po okazyjnej cenie. Bo któż nie chciałby np. 4 kuponów w cenie jednego? :)

http://www.howrse.pl/media/equideo/image/interface/customer/pass-1.png?1117650034Oprócz oferty z jednym, dwoma bądź trzema latającymi ,,kuponami", złapać możemy UFO z +5/+10 kuponów. Nie ciesz się jednak, gdyż owe 10 kuponów nie zostanie dodane przy zakupie tylko jednego kuponu!

min. 20 kupionych naraz
= +5 gratis (w przypadku złapania +5 kuponów)
= +10 gratis (w przypadku złapania +10 kuponów)

Uwaga:
  1. Nieważne, jaki bonus złapiesz - jeśli kupujesz pierwszy raz, dostajesz tylko zakupiony kupon + jeden gratis za swój pierwszy zakup.
  2. Transakcji musisz dokonać w ciągu 30 minut od złapania bonusu  - inaczej bonus przepadnie. 
Złapaliście już jakieś kupony?
Ewa242421

10 komentarzy:

  1. To bylo juz dawno i znow weszlo

    OdpowiedzUsuń
  2. Złapałam na razie +10 czekam na +1 lub 2 lub 3 ;) mam nadzieje że jeszcze będzie latać u mnie takie UFO

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam +2 :3 I skorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystałam z +2 kuponów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jeszcze się nie trafiło, a by mi się przydało do RO, bo szukam boskiego :c

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest tak durne, bo łudzisz się, że dostaniesz kupon, a tu nic tylko "Wyjątkowa promocja!"
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , akurat wtedy , gdy ważność konta mi wygasła. Cudownie ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam 2 ufa jeden +5 a drugi chyba też +5 , mam okazję na kupno kuponów z bonusem to pierwsza strona się włączyła że trzeba się zalogować jeszcze raz , a za drugim razem mi się odswieżyła ;_; Czekam na kolejne :)!

    OdpowiedzUsuń