Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, września 2

Piniaty ponownie na internationalu


Na howrse międzynarodowym pojawiła się nowa, dobrze znana promocja - piniaty.
Zasady promocji nie uległy zmianie, a cel jest zawsze ten sam - rozwalić 20 piniat!
Każda piniata zawiera mniej lub bardziej cenne podarunki, od PD po boskiego konia.

Punkty możemy zdobyć:
☛Poprzez klikanie na piniatę.
☛Prosząc znajomych o pomoc
☛Wykonując zadania
☛Otwierając RO


Promocja trwa do 19 września 2013r.


Boski koń do wygrania w promocji to Euronotus - koń z kolekcji wiatrów.

Po rozpętaniu burzy przynosi:


Kamień Filozoficzny,


Diament,


lub inny upominek


Czekacie aż promocja pojawi się u nas?
mugi-chan

34 komentarze:

  1. I znowu trzeba będzie wstawać o 3 w nocy żeby kliknąć :/ xd

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu to. Jakoś nie będę się zbytnio starać. Nie będę wstawać o nie wiadomo której, żeby kliknąć. Zwłaszcza, że jestem w klasie maturalnej i będę potrzebować dużo czasu na naukę;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia na egzaminie. U mnie w szkole dyrektor już od jutra karze się uczyć maturzystą :P
      Co do promocji to przy piniatach nigdy się nie staram :)

      Usuń
    2. Ja tak samo:)
      Tak coś od tygodnia człam że następna promocja to piniata
      Zamiast zrobić pod koniec wakacji piniatę nie od początku szkoły...

      Usuń
    3. [Nie]dziękuję ;p Ja w sumie też nie. Według mnie to chyba najtrudniejszy sposób na zdobyci boskiego ;p

      Usuń
  3. Nigdy nie oddam kilku minut snu dla jakiegoś kliku...
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :( Zwłaszcza po porażce w paradzie, chyba odłożę na razie grę w Howrse (miałam głowę zajętą szkołą, uzbierałam ok. 700 punktów, a chciałam 800 na Nyksa. Planowałam wejsc dzisiaj przed 14 (bo szłam do szkoły na 10, wychodziłam 9.30 :D), zdobyc trochę ekwipunku dla konia którego mi by dzisiaj dali i wystawic go, może by się udało. Ale nie zdążyłam, w związku z czym nie wymieniłam W OGÓLE żadnych punktów, a mogłabym miec za to 2 RO... więc straciłam czas i equus na głupie bonusy VIP.

      Usuń
    2. Pierwszy róg był za 300 pkt, a drugi za 600 :) Więc dwóch rogów nie straciłaś, ale faktycznie szkoda też innych nagród...

      Usuń
    3. Czo, za 600? A no tak, zapomniałam, że druga nagroda jest droższa. Ale tak to bym kupiła ZHa czy coś i bym sprzedała, a tak to szkoda :(

      Usuń
  4. Znowu piniaty? Hah, cieszmy się, że nie loteria :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczę, ale na pewno nie będę wstawać późną nocą lub wczesnym rankiem żeby kliknąć. Kiedyś zdobyłam w tej promocji boskiego, może teraz też się poszczęści. Oczywiście trochę rogów trzeba by otworzyć.
    Życzę powodzenia maturzystom, ja na szczęście mam już to za sobą ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się poświęcam tylko dla kalendarzy :D Tam wygrałam pierwszego konia na starym koncie, boską Szmaragd, a nic takiego nie robiłam... Dlatego na nich daję z siebie wszystko ♥
    Ogólnie inne promocje prawie ignoruję - nie wydaję na nie eq ani rogów.
    A RO otwieram kiedy boski jest w środku ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. No, rzeczywiście wstawanie nocą jest męczące, ale za to boski daje fajne prezenty =)

    OdpowiedzUsuń
  8. o co chodzi z tym wczesnym wstawaniem?? konto mam od jakiś 150 dni więc nie wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdym kliknięciu trzeba odczekać ileś godzin i bardzo często zdarza się że wstaje się wcześniej tylko po to aby kliknąć na piniacie przed pójściem do szkoły :)

      Usuń
  9. o co chodzi w piniacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy klikać na nią. Za każde kliknięcie otrzymujesz punkty. Po osiągnięciu konkretnej liczby punktów piniata zostaje rozbita, a Ty otrzymujesz jakiś upominek.

      Usuń
  10. jakie zadania sie wykonuje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezuuu, kolejna bezsensowna promocja! Czy Owlient nie może przyhamować? Może zrobię o tym petycję... Kolejną, bezsensowną petycję... Chyba jednak zrobię o tym antypetycję... Kolejną bezsensowną antypetycję? A wiecie co? Może po prostu napiszę na kontakt i tyle. Będę zbierała podpisy. Ale na to potrzebna mi jest... petycja. Nie, koniec! Chrońmy Howrse od petycji! Wykonajmy antypetycję~! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię czy to coś pomoże. Promocje są po to żeby Owlient mógł zarobić.

      Usuń
  12. O ludzie ja dość ze jestem w klasie maturalnej to jeszcze dziecka się spodziewam za niedługo

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to pinia ?? Nie byłam jeszcze na Howrse kiedy była ta promocja i nie wiem :/ ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Promocja wydaje się łatwa,ale zobaczymy jak będzie na prawdę.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. supcio myśle że dojde do 6 piniaty a ona zamiast j ją mnie rozwali ! XD
    placyda

    OdpowiedzUsuń
  16. standardowo wywalić 30 kuponów i masz boskiego (na końcu jak będzie jakiś dopalacz:P)
    ma ktoś listę zadań? z piniat?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wstałam dziś o 5:30 , ale nie dla piniaty, tylko dla tego by mieć dużo czasu przed szkołą i się jeszcze pouczyć :p

    Maybe

    OdpowiedzUsuń
  18. Invisible.♥ ja miałam 500 punktów przepadło mi KF bo nie klknełam bo byłam w szkole miałam taką samą sytuację jak ty:(

    OdpowiedzUsuń
  19. A nie przypadkiem do 26 września ? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do 26 września jest u nas, a do 19 na serwerze międzynarodowym.

      Usuń
    2. Aham spoko dzięki :D

      Usuń
  20. A jakie sa zadania na poszczególne piniaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i-love-howrse.blogspot.com/2013/09/piniaty-zadania.html
      Zapraszam do posta z zadaniami w piniatach :)

      Usuń
  21. Piniaty - lepsze niż parada,ale kalendarz wrześniowy był lepszy

    OdpowiedzUsuń