Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, września 8

Skrypty

http://stajniakinok.com/wp-content/uploads/2012/11/kon-boi-sie-weza.jpgSkrypty, to inaczej kody, które pomagają nam zdobyć większe osiągnięcia w grze. Granie na kodach zaliczamy do oszukiwania, a jeśli chcemy być wobec innych fair, nie powinniśmy z nich korzystać.. ;)

Jakiś czas temu, Owlient przypominał nam o takiego typu działaniach.
Przy pierwszym wykryciu skryptów u gracza przez Załogę Howrse, gracz traci osiem punktów karmy oraz połowę Equus. To naprawdę dużo, jeśli na swoim koncie masz sporą sumę oszczędności.
Jeśli owa osoba ponownie zostanie przyłapana na oszukiwaniu, zawieszone zostanie jego konto oraz dostęp do gier firmy Owlient.

Każde rozpowszechnianie informacji dotyczących skryptów grozić mogą odjęciem 2 punktów karmy i 10dniową blokadą gry.

Jak na razie spotkałam się z jedną, dość znaną osobą, która została pokarana w ten sposób. Gra powinna sprawiać przyjemność, dlatego grajcie uczciwie. ;)

Co o tym myślicie?
Ewa242421

22 komentarze:

  1. Jest ponoć jakiś program, który zasila Equus i kupony. Tyle, ile chcesz. Ja to widziałam, ale nie skorzystałam. Wtedy gra straciłaby sens, a i nieuczciwym by się było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim słyszałam. Chyba chodzi o Howrse Hack'a.

      Usuń
    2. Nie wiem, możliwe. Ja tam już nawet nie pamiętam :)

      Usuń
  2. Nie wiem nawet gdzie niby takich rzeczy się szuka ale i tak mnie to za bardzo nie interesuje bo wtedy można bardzo dużo stracić. To niebezpieczna zabawa niewarta świeczki : |
    Dobrze, że taki wątek napisaliście, bo wielu graczy nie wie o konsekwencjach związanych z korzystaniem z hacków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrypty to nie kody, tylko takie programy. które nastawiasz, a one w ciągu kilku sekund obrządzą Twoje konie. ;) Też zauważyłem, że jednej z rankingowych graczek ubyło lekka z karmy. ;)
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
  4. można wiedzieć jaka znana osoba skorzystała z tego ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść do rankingu i przejrzeć czołówkę. Troszkę samodzielności ;)

      Usuń
  5. A jak się te programy znajduje? Np widać to gdzieś na stronie? czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja żyłam w tak niewinnej nieświadomości o istnieniu czegoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jednej, ja naliczyłam 3 osoby, rankingowców, po których w życiu bym się tego nie spodziewała -.-
    kim*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja znalazłam też jedną. A szkoda, bo była miła. Pomogła mi w dokonaniu.

      Usuń
  8. Dziwne, że ludzie ciągle wolą iść na łatwiznę, zamiast dobrze sobie zapracować, nawet w grze internetowej, takiej jak Howrse. Zgadzam się z Wami w zupełności, zwłaszcza z Maleńką i Agnieszką Miąsko. Ale różni ludzie są na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  9. A która znana osoba korzystała z tych skryptów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ten sam login co tu mogę Ci wysłać na Hwr, bo chyba odkryłam ;( A myślałam, że ta osoba jest godna zaufania...

      Usuń
    2. Ja też ;(. Pewnie usunie konto, ja bym tak zrobiła.

      Usuń
    3. Ja bym na jej miejscu usunęła. Taki wstyd...

      Usuń
  10. Kochane ludziki. Powinno tą pewną osobę trochę bardziej zaboleć. Np. możecie usunąć wywiad z nią z bloga. A howrse powinno zniżać ich do rankingu np 100000 miejsce, a nawet mniej.
    Anje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że tego typu skrypty to pójście na łatwiznę i przez to gra traci sens

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytając te komentarze, odnoszę wrażenie, że autorki bloga mają gdzieś, co się i o kim pisze. Szkoda bowiem, że nikt nie wspomniał, że ukarane tutaj zostały także osoby UCZCIWE, które po prostu zaufały nie tej osobie co trzeba. Ile osób zatrudnia sitterów? Ile oferuje się, że takiej pracy się podejmie? Nikt nie jest w stanie sprawdzić, czy sitter oporządza konie sam, czy robi to za niego skrypt, a podczas ostatniej hurtowej blokady kont przez administrację, ucierpiały właśnie osoby, które nie miały zielonego pojęcia, co sitter wyprawia na ich koncie. I następnym razem, zastanówcie się, wszyscy wraz, którzy tu teraz siedzicie i komentujecie, że byście się czegoś po kimś nie spodziewali - czy ktoś, kto przez tak choler.nie długi czas, budował o sobie na howrse dobre zdanie, oszukiwałby dla kilku PD? Część z tych osób - nie mówię, że wszystkie, ale osobiście wiem o kilku - straciła 8 punktów karmy i połowę equus, na które ciężko pracowały, tylko i wyłącznie dlatego, że zatrudniły i sumiennie płaciły osobie, która najpierw coś zrobiła, zamiast pomyśleć - dokładnie tak samo jak wy, osądzając teraz niewinne osoby.

    Pozdrawiam, choć na pewno nie serdecznie,
    rozdrażniona Hellfyre

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam wasz post, i mnie poruszył. Mogłabym prosić o loginy/nazwy tych graczy którzy właśnie mają takie coś? Chciałabym jakoś chronić swoje konto. Proszę pisać na Hwr: Samanthe

    OdpowiedzUsuń
  14. A podacie nicki graczy którzy prawdopodobnie mieli skrypty?
    Mój nick to koko11sweet14

    OdpowiedzUsuń
  15. A myślicie, że jak większość "rankingowców" wbija swe rankingi? XD

    OdpowiedzUsuń