Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 2

Konto VIP i inne nowości!

Niedawno pojawiła się informacja o Koncie VIP. O nim możecie przeczytać tu.

Niektórzy mogli otrzymać wiadomość od Howrse w której zostają zaproszeni do testowania tego konta, ja jestem jedną z nich z czego bardzo się cieszę (: Jeśli tylko Owlient nie zabroni nam rozpowszechniania treści związanych z VIP'em, obiecuję dać wam trochę informacji o nim. Po testach konto będzie dostępne do kupna, ale aż za 10 kuponów.

Jak się dowiadujemy, w najbliższym czasie wjedzie również na Howrse nowy gatunek. Otóż będą to... skrzydlate Jednorożce! Będą mogły się rozmnażać dzięki Krwi Meduzy. Do tego będzie można do woli korzystać z opcji powiększania, pomniejszania, czy odwracania swoich koni, aby idealnie wpasowały się w wybrane przez nas tło.

Ja już nie mogę się doczekać aż zacznę zabawę z VIP'em i unipegami. Zobaczymy czy warto wydać 10 kuponów i Krew Meduzy na te udogodnienia.
Graficy, zabierajcie się za rysowanie nowego gatunku (;

Zapraszam do sondy (: <klik>

Co o tym myślicie?
BellaSwan22


26 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Ale strasznie drogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Petycje zrobiły swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, że to petycje. Żaden poważny człowiek nie spełni zachcianki dziecka sześcioletniego. Ale z drugiej strony, teraz pojawią się komentarze i petycje "czemu tak drogo". Dla mnie to wydatek dla "kolekcjonera gadżetów".

      Usuń
  3. A ze mnie się śmiali, że nigdy nie będzie unipegów :3

    ~~SuperOli

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie wszyscy mogą zostać testerami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie... Jakie nadużycia chcą przez to wyłapać?

      Usuń
  5. Kto może zostać testerem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, ze tak zwani "starzy wyjadacze" (; Załoga Howrse pisze "Dziękujemy za Twój entuzjazm, lojalność i zainteresowanie Howrse."

      Usuń
    2. No coś z tym jest chyba nie halo ... gram od 3 lat wydaję kasę i nie mam ani ośrodka tłumaczeń, ani testerem nie jestem xD

      Usuń
    3. Cytując pewną wypowiedź na forum:
      "Aby uzyskać dostęp do tego konta należy
      - mieć zakupionych za realne pieniądze ponad 100 Kuponów (nie ważne kiedy, liczy się cała historia zakupów na koncie)
      - zajmować jedno z 50 pierwszych miejsc w danych rankingach: ogólnym, stażu, trofeów, rozet, prestiżu ośrodków".

      Usuń
    4. Ach szlak by ten ranking trafił xD

      Usuń
  6. Haha! Bella (a może Clary?), zazdroszczę i mam szczerą nadzieję, że Owilnet nie zabroni Ci podsunięcia nam jakiś dodatkowych wiadomości. W końcu 10 kuponów to wcale nie tak mało... Cóż, przynajmniej dla mnie. :P
    ~BellaCullen♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie denerwuje nazwa pegazo-jednorożce, wiec oto mini słowniczek dla rasy skrzydlatej i rogatej:
    pegazo-jednorożce to alicorns
    jednorożce- unicorn
    pegazy- pegasus

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jeśli będzie można je rozmnażać dzięki Krwi Meduzy, to jak? Będzie szansa 1:5 po użyciu Krwi Meduzy czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ma ktoś dostęp do innych serwerów? chodzi mi o forum, chcialabym wiedzieć, czy tam też zrobiło się podobne zamieszanie jak na naszym serwerze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nananana, ja i moje bazgroły znowu w akcji! >:D
    http://i44.tinypic.com/35d289s.png

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawia mnie jak będzie wyglądać rozmnażanie za pomocą Krwi Meduzy. Poza tym chyba będzie można sprzedawać skrzydlate Jednorożce? Co do ceny tego konta Vip to przesadzona.
    Marzycielka pomysłowy rysunek :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym takiego skrzydlatego roga...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie, Mam sporo rogów i brakuje im tylko skrzydeł ^^ Ale głupio, że będą dziedziczyć, wtedy KM straci tak naprawdę na wartości ;/ I gratuluję dostępu do konta VIP. Ja tak miałam z OT ^^"

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedną z nowości jest nowy, paskudny wygląd Rogu Obfitości

    OdpowiedzUsuń
  15. konto Vip jest niezłe ale strasznie drogie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu wszyscy nazywają skrzydlate jednorożce "Unipegami"?
    Przecież one mają już swoją nazwę " Alicorny" ...
    Tak przy okazji... macie fajnego bloga xD

    OdpowiedzUsuń