Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, października 18

Kuc Dulmeński do wygrania w WT na international!





Aż do 21 października mamy możliwość na znalezienie nowego dzikusa - Kuca Dulmeńskiego w Wyzwaniu Tytanów. Pochodzi on z Niemiec i tak jak inne dzikusy po oswojeniu go daje swojemu właścicielowi Diamenty aż do ukończenia 80 roku życia.


Co o nim sądzicie?
mugi-chan

24 komentarze:

  1. Ładny =]
    ~koko11sweet14

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on śliczny *.* Szkoda tylko, że to dziki a nie boski :/

    Maybe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale znowu szkoda kuponów na pikselowego konia xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykły koń. Pierwsze, myślałam, że to nowa rasa, ale zobaczyłam znak na tyłku XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, mogli go trochę... hmm... uniezwyklić? xD

      Usuń
    2. Też jestem tego zdania. Zwykłe mogli by ładnie przerobić (bo to co wymyślili jest paskudne), żeby wyglądały np. tak ja ten...

      Usuń
  5. Pikny *.* Chceeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny on jest
    bambi23

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny *.*
    Może za niedługo na polskim Howrse się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwi mnie dlaczego na tyle ma krzyż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konik pochodzi z Dülmen, sprawdź sobie herb tego miasta.

      Usuń
  9. O perle moglibyście napisać...

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie najładniejszy z dzikich, trzeba by się postarać :d

    OdpowiedzUsuń
  11. 14 kuponów na niego, Załatwione! muszę go wygrać :D
    Cesper

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go muszę mieć. Jest piękny -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny :)
    Bella5956

    OdpowiedzUsuń
  14. Można go postarzać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam i moja kuzynka też za pierwszym razem na 3 poziomie ;D

    OdpowiedzUsuń