Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, grudnia 27

Wyniki konkursu na nagłówek

Wszystkie prace były piękne i mieliśmy spore problemy z tym, które nagrodzić. Dlatego przyznaliśmy nie 3, ale aż 9 miejsc! Mamy nadzieję, że taka sytuacja Was zadowala.

Reszta osób, które wzięły udział w konkursie, a nic nie wygrały, otrzymają gratulacje na profilu od całej redakcji!

I miejsce - Objęcia Morfeusza od WhiteBerry

 zajęła Perła 20 




II miejsce  - 90 tys. equus od asiasek

zajęła  Wioletta9992



III miejsce -  Kamień Filozoficzny od WhiteBerry

zajęła  BellaSwan22


IV miejsce -  Zestaw Harmonii od Adencjo

zajęła decisia 




V miejsce - 2 x Różdżka Płodności od Adencjo 

zajęła novusia 
 


VI miejsce - 2 x Chmurka od Adencjo 

zajęła odiium

 

VII miejsce - 2 x Pięta Achillesa od Invisible.♥
 zajęła Mikusia101 




VIII miejsce - 2 x Promień Heliosa od Invisible.♥ 

zajęła Horse Forever



IX miejsce - Zwój Plutona od Invisible.♥ 

zajęła Vanilliowa




Po nagrody proszę się zgłosić do odpowiednich sponsorów. Nagrody od Adencjo zostaną dosłane w przyszłym tygodniu. W przypadku problemu z otrzymaniem nagrody proszę się zgłosić do Invisible.♥

Wszystkie nagrody zostaną wystawione jako prezent, prócz 90 tys. equus od asiasek. W tym wypadku trzeba danej graczce wystawić konia za 90 tys. equus, napisać do niej o tym i zaczekać na jego kupno.

Gratulacji spodziewajcie się jutro, a nagród od Invisible.♥ jutro lub dziś wieczorem :)

Serdecznie wszystkim gratulujemy!
Dziękujemy za udział! 
Wygląd bloga będzie co jakiś czas zmieniany. 
Invisible.♥

21 komentarzy:

  1. W końcu się doczekałam na te wyniki. Akurat zerknęłam na bloga nie było ich i odświeżyłam, a tu boom - widzę swój nick. Jak miło, gratulacje zwycięzcą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Invi ♥
    Tylko cały czas uważam że mimo wszystko Vaniliowa skopiowała mój styl nagłówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak uważasz.
      Aczkolwiek widziałam na blogu tej graczki nagłówek bardzo podobny do Twojego, a później nagłówek z Twoim stylem i grafiką taką jak u Perły 20.

      Usuń
    2. A sorry nie u Vanilliowej tylko na blogu Horse Forever.

      Usuń
    3. Nie, nie ten na tym blogu nie jest podobny do mojego. Tylko nagłówek Vanilliowej jak się przypatrzysz to strasznie przypomina mój. Podpis skąd jest zdjęcie w tym samym miejscu, zdjęcie z tej samej galerii, Różne czcionki tak jak u mnie, podpis 'Blogspot.com' bardzo podobną czcionką do mojej, i właściwie bardzo podobna kolorystyka....Invi, napiszę na Howrse ok?

      Usuń
    4. Przypatrzam się i rzeczywiście widzę podobieństwa. Tamten na tamtym blogu teraźniejszy nie, ale wcześniejszy tak jak pisałam Ci na pw.

      Usuń
    5. Tak, czyli uważacie że skopiowałam? Wcale nie. Niesłusznie mnie oskarżacie. W takim razie nie mogę robić już więcej nagłówków, bo styl w którym robię grafikę jest skopiowany -.-"

      ~Vanilliowa

      Usuń
  3. Szkoda że nie ma nagród pocieszenia, ale i tak GRATULUJĘ wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gratulacje od naszej ekipy na Howrse :* Jutro pogratulujemy wszystkim w czwórkę.

      Usuń
    2. Invi ja już mam to za sobą ;p

      Usuń
  4. Uff, trochę się zeszło, ale gratki ode mnie już wszyscy dostali. Serdecznie gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział, a w szczególności tym, którzy wygrali. A pozostali niech się nie załamują, będą również inne konkursy, w których będziecie mogli wziąć udział :)
    Hiena

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarte miejsce, nie jest źle ; P
    Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim zwycięzcom :)
    Taka drobna uwaga; czemu po miejscu 8, jest miejsce 11?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie fair że BellaSwan22 jest 3!! Mało jej że jest redaktorką to jeszcze zgarnia nasze nagrody!! Zal juz ne wezme udzialu w zadnym waszym konkursie bo jak widac redaktorzy wszystko zgarniaja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BellaSwan22 nie jest redaktorką ;D

      Usuń
    2. Przepraszam, że tak powiem, ale jak się nie znasz to spadaj na drzewo. To twoja wina, że nie zająłeś/łaś miejsca. Belli się należało ;3 Piękny zrobiła

      Usuń
  8. skoro perła wygrała to czemu nie ma jej nagłówka na oficjalnej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ, skoro jest tyle miejsc, nagłówki będą się co jakiś czas zmieniać :) Proponuję doczytać post do końca, gdyż pod koniec jest taka informacja.
      Hiena

      Usuń