Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, stycznia 30

Filmowy poradnik - dodawanie brushes i instalacja czcionek

Z tego co zauważyłam, niektórzy z Was nie wiedzą w jaki sposób zainstalować czcionkę lub dodać brushes. W związku z tym postanowiłam, iż zrobię dla Was dwa filmowe poradniki, w których pokarzę krok po kroku, co należy zrobić.

PORADNIK DODAWANIA BRUSHES:



PORADNIK INSTALACJI CZCIONEK:


Mam nadzieję, iż teraz nie będzie problemów :)
Hiena

15 komentarzy:

  1. Niedługo wszyscy będą robić grafikę i howresowscy graficy nie będą zarabiać na prezentacjach i avatarach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest masa sposobów na zarabianie w grze.

      Och tak, faktycznie. Bo z instalacji czcionek i brushes taaaakie cuda można zrobić. Wiesz, sztuką nie jest zrobienie prezentacji, bo taką to i w paint zrobisz, sztuką jest kreatywność i wyćwiczenie się tak, aby prezentacja nie była tylko byle jakim zlepkiem zdjęć, tylko czymś naprawdę pięknym.

      Również jestem grafikiem i również wykonuję zamówienia. Ale ja nie należę do samolubów, wiesz? Dzielę się swoimi umiejętnościami, bo nie widzę w tyk nic złego. A jak coś ci nie pasuje, cóż, po mnie takie coś spływa jak po kaczce, więc jakoś się nie przejęłam Twoim komentarzem.

      Zresztą, jakoś nie widzę, aby czytelnicy byli niezadowoleni, więc dobrze wykonuję swoją robotę ;)

      Usuń
    2. Przeszkadza Ci to że niektórzy nie będą "perfekto" ale będą umieć grafikę i przeszkadza Ci to że Hiena chce pomóc innym pokazując nam takie rzeczy? Jeśli na prawde Ci to przeszkadza to buzia na klucz i się nie udzielaj bo mądry/a nie jesteś... Krytykując dobre serce Hieny robisz z siebie człowieka niekulturalnego mówiąc grzecznie.

      po pierwsze mówiąc, i tak naprawdę takie poradniki nie będą czynić NIE grafików w cudotwórców tylko pomoże im zacząć bo każdy wie że początki są najtrudniejsze ...

      a po drugie graczy jest tyle nie każdy tu zagląda pewnie jest wielu graczy którzy nie umieją grafiki i zamawiają i BĘDĄ zamawiać u innych ponieważ ich to NIE INTERESUJE i chcą podziwiać innych prace a sami się przyuczać lub tylko "oglądać"

      a po trzecie Hiena pokazuje to dobrowolnie i nie jest taka jak inni graficy "cicha i ignorująca pomoc w pokazaniu jak się wykonuje grafikę!"

      Podziwiam ją za poświęcony czas za pokazanie tego wszystkiego :)
      Nie rozumiem dlaczego są ludzie którzy zawsze, ale to zawsze muszą się gdzieś wtrącać :/

      Pozdrawiam wszystkich
      i sorry że się tak rozpisałam :)

      Usuń
  2. Super, bardzo mi pomogłaś =)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam problem :( . Bo jak już pobiorę czcionkę, to mi się nie wyświetla później, że mogę to zainstalować :( . Wiesz może dlaczego tak jest? Jest tylko "gotowe" lub "Drukuj".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zamiast słowa "instaluj" jest "gotowe". To to samo :)

      Usuń
    2. A, to nie wiedziałam :) . Dziękuję ;}.

      Usuń
  4. Mogę spytać s kąd polecasz pobieranie brushes?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hiena, a dasz filmik jak Ty robisz tak przecudowną grafikę (bez html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne sposoby. Wszystko jest kwestiom czasu i pracy. Pamiętajcie - ćwiczenie czyni mistrza, a najlepiej uczyć się samemu.

      Usuń
  6. ja znalazłam takie cuś:

    http://righteoubrother.deviantart.com/art/Wings-Brushes-Gimp-453678262

    ale jak klikam download to mi się pokazuje tylko ten obrazek a nie żeby zainstalować jak biorę coś innego to też tak jest co zrobić??

    PS. Jesteś świetna Hieno <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to widocznie nie brushes, tylko pokazanie jak ktoś je wykorzystał. Ale to jest w sumie znane. Wpisz w google 'gimp and photoshoop brushes' i poszukaj :)

      Usuń
  7. Bez brushy też się da robić grafikę.Jestem na to żywym przykładem.
    Zachęcam do oglądania moich prac na mojej stronie graficznej (http://grafika-shavile.blogspot.com/p/style.html) B)
    ~shavile

    OdpowiedzUsuń