Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, stycznia 26

Koń Nangchien w Wyzwaniu Tytanów

Już niedługo n naszej wersji będziemy mogli zdobyć tego oto dzikiego.

(kliknij, aby powiększyć)

Koń Nangchien był już do wygrania w innej promocji, mianowicie w Magicznej Przejażdżce. Jak każdy dziki, kiedy go oswoisz, co 12 (howrsowych rzecz jasna) miesięcy, w ciągu swoich 80 lat dostarcza nam diamenty.

Dziękuję graczce novusia za udostępnione nam informacje.

Co myślicie o Nangchien?
Ewa242421

8 komentarzy:

  1. Będzie mój.
    I love Nangchein *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej 2 szansa jego zdobycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to o jego pochodzeniu nic nie wiecie? :)

    Był do wygrania w Magicznej Przejażdżce, razem z Opalem i Granim.

    Nangchen (w jego nazwie nie ma i) pochodzi z Chin ;).

    Pozdrawiam serdecznie!
    Turkawka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam uzbierane 2 kuponiki. Już jesteś mój! ♥♥♥ Mam nadzieję, że będzie na 3 poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nanghien był do wygrania w Magicznej Przejażdżce.:)
    Fajnie,że teraz znowu jest szansa na jego zdobycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Straciłam cztery kupony, ale się udało.
    Teraz znowu będę oszustem, bo przecież ktoś, kto ma niski staż, nie może mieć dobrych koni itd. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki masz staż? Ja wygrałam ZN i 2200 punktów do rankingu :)
    konikowo0

    OdpowiedzUsuń