Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, stycznia 9

Olbrzymie rośliny u Nas!

Tak jak pisaliśmy niedawno w tym poście, dzisiaj możemy powitać nową promocję, w której do wygrania będzie przepiękny Agat. Potrwa ona do 26. stycznia. Jeśli do tego czasu uda nam się zasiać i wyhodować boskie nasiono, zdobędziemy nowego konia z kolekcji kamieni szlachetnych. Podczas trwania promocji, będziemy mogli ułatwiać sobie hodowanie roślin poprzez wykonywanie dziennych zadań czy otwieranie RO. Nasi znajomi również mogą nam pomóc uzupełniać wodę, która jest niezbędna do wzrostu roślin. W związku z tym, na prośbę redakcji, wykonałam dla Was dwa obrazki, które będziecie mogli umieścić na forum, czy gdziekolwiek chcecie, aby każdy widział, że oferujecie pomoc w zamian za to samo:




Jak Wam się podoba promocja? Polujecie na Agata?
Hiena

24 komentarze:

  1. Fajna promocja. Mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć Agata, ale nie będę otwierać RO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie w tej promocji potrzeba za dużo kuponów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocja fajna, ale obawiam się, że to będzie kolejna, której nie da się wygrać bez dużej ilości kuponów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie chcę Agata...
    A fajną zrobiłaś grafikę.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje posty Hienko;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję. I tak nie równam się z innymi adminami ;D

      Usuń
    2. Równasz. Twoje są takie "poprawne", ciekawe, zachęcają do czytania. Może spróbowałabyś przeprowadzić wywiad?

      Usuń
  7. SPK promo, ale ja otoworzyłam tylko 1 ro, i tyle ale cd boskiego warto miec nadzieję... oczywiście nie dotyczy howrse (bo tu ne ma szans nawet na najstarszego i najgorszego boskiego-takie życie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie już w pierwszym dniu udało się zdobyć nasionko, którego nagrodą jest ten oto śliczny Agat ^^ Byłam szczęśliwa, ale niestety- nie można podlewać ( rośnie po zebraniu innych roślin, daje tylko 1%, można dać mu jednak nawóz, ale on też dodaje tylko 1% do całości, według mnie nieco przesadzone, wiem że nie jest łatwo o boski, ale to ile tych nawozów trza dać? Przynajmniej 80 + 20 zebranych roślin (przynajmniej) ?? Po prostu... smutne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dostanie to 1 nasionko jeśli zrobi to co howrse'owy tutorial promocyjny każe. :)

      Usuń
  9. Jesli jeszcze nikt na to nie zwrócił uwagi na stronie logowania zmienił sie koń i jest teraz tak jak na IT, czyli zapowiada się ekwipunek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwróciłam, ale o nowościach z tym związanych już pisaliśmy C:

      Usuń
    2. Pisałas że na IT a mi chodzi o polskie;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  10. W jakim programie zrobiony został pierwszy baner?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez kuponów jak zwykle zdobyć boskiego się nie uda... Ale to już cecha charakterystyczna gry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam tylko powiedzieć nie na temat, że szukając różnych informacji o Howrse natchnęłam się na to:
    http://objecia-perly-howrse.blogspot.com/2013/07/wszystko-o-sitterze.html
    Wydaje mi się że jest to skopiowane od Was.
    :/

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego od kilku dni nie ma żadnych postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na razie nie ma nic ciekawego ;p

      Usuń
    2. Właśnie zrobiło się dziwnie spokojnie na Howrse.Ale to pewnie cisza przed burzą...a raczej nowościami.XD

      Usuń
    3. Pewnie tak :)

      Usuń