Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lutego 17

Śnieżna bitwa na Howrse

Tak ja wspomnieliśmy, od dzisiaj możemy bawić się w śnieżną bitwę, która jest już graczom bardzo dobrze znana. Do 23 lutego, do godziny 14.00, możemy łapać śnieżki, które pojawią się na ekranie, aby zyskać nagrody. Jeśli rzucimy ową śnieżkę do przyjaciela, otrzyma on taki sam prezent. Dodatkowo najlepsi gracze, którzy wysłali najwięcej śnieżek otrzymają: 10 pierwszych osób - Zestaw Nyks, 40 kolejnych osób - Róg Obfitości, 50 następnych osób - Krew Meduzy, a 100 kolejnych - Muśnięcie Filotes. Tak więc możemy tylko zyskać.


Lubicie tego typu zabawy?
Hiena

10 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie mam szczęścia w takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę na Howrse taką zabawę i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jakiś sposób na zwiększenie szansy złapania czegokolwiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzisz dużo na Howrse i często odświeżasz/przeglądasz różne strony, ale nie za szybko (: Ogółem to UFO jest w lwiej części losowe, ale wiadomo, że jak ktoś częściej wchodzi to więcej złapie i rzuci.

      Usuń
    2. Siedzę dużo, dużo przeglądam dużo robię i guzik :(

      Usuń
  4. Hiena, masz tu błąd a oto i on:
    http://i57.tinypic.com/52z15g.png
    przy muśnięciu filotes nie 100 kolejnych :)

    tzgh

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... Nienawidzę tego typu promocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu konkursów -,- Nie mam czasu siedzieć na Howrse, a u trzeba dużo i długo siedzieć by coś złapać -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam lubię Śnieżną Bitwę mimo, że nigdy nie wygrywam w niej wartościowych nagród. Jednak Muśnięcie Filotes za nic też się liczy ^.^

    OdpowiedzUsuń