Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, marca 15

Spojler - Parada Koni

Pora na kolejny spojler! Przypominam, że niektóre informacje zamieszczone w tym poście nie są potwierdzone i wszystko może się jeszcze zmienić.

Kolejną promocją po Loterii będzie znana nam już Parada Koni.  Zasady nie powinny ulec większej zmianie, ale postaram się je jeszcze raz krótko przypomnieć:

http://nsa33.casimages.com/img/2014/03/06/140306111811614862.png
  • Naszym zadaniem jest wysyłać konie na paradę. Aby to zrobić musimy założyć na nie ekwipunek.
  • Elementy ekwipunku otrzymujemy m. in. za codzienne logowanie, czy w Zestawie Paradnym.
  • Za każdego wysłanego konika otrzymujemy punkty. Zależą one od rodzaju i koloru ekwipunku. Dodatkowe punkty zdobywamy dzięki różnym ,,Zadaniom" np.: za udostępnienie informacji o promocji na Facebooku.
  • Punkty to nasza waluta, którą wymieniamy w sklepie.
http://nsa34.casimages.com/img/2014/03/06/140306111959306700.png
Oto co można będzie kupić w sklepie

Nowym Boskim koniem do wygrania będzie Onyx:

W pewnym sensie my też możemy przyczynić się do tworzenia tej promocji. Wszystko co musicie wiedzieć znajduje się w tym poście.

(Za pomoc dziękujemy graczce novusia)
Zaciekawieni promocją?
Adencjo

35 komentarzy:

  1. Jakby można było zdobyć więcej ekwipunku to byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski śliczny, ale na pewno go nie zdobędę, bo Parada koni mi nie idzie ;/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie na wersji pl będzie o wiele trudniej go zdobyć ;p Matko, marzyłam o tym bosiaku, a teraz wiem, że go nie zdobędę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, boski jest dla mnie najładniejszy ze wszystkich, postaram się o niego jeśli będzie coś przyzwoitego dawał.

    Piter567

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą promocję! Najlepsza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się zastanawiam, bo przy ostatniej paradzie CHYBA można było zdobyć Bursztyna także przez ubieranie go w jakiś specjalny ekwipunek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będzie Onyks w paradzie,to mam jakieś szanse na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to jest Un cheval de race Highland Pony? ( to w nagrodach )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa rasa konia, a właściwie kuca. Po polsku po prostu highland. Szkoda, że na tym screenie nie widać jego ikonki.

      Krakatoa

      Usuń
  9. Ciekawe,kiedy będzie jakiś z Układu Słonecznego...Ostatni był Io...a to było w sierpniu.:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisze mi ktoś na skrzynkę na howrse (mój nick Vincent "Wilkołak") skąd się biorą screeny z przyszłych promocji?

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ale się cieszę. Parada to jest to coś kocham normalnie. Uwielbiam tą promocję , chodź była dopiero raz

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prośbe.
    Istnieje taka stronka STOP OSZUSTOM NA HOWRSE, ale została zaniedbana i nie działa od 2012r.
    czy możecie stworzyć zakładkę na waszym blogu o nazwie OSZUŚCI, albo coś podobnego, gdzie będa porady i loginy graczy, którzy oszukuja.
    Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  13. mogliby zamiast tego kuca highland zrobić u nas marwani ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale niedługo będzie i tak dużo zmian i dobrze że jakąś nową rasę z nowym wyglądem wprowadzają niż nic..

      Usuń
  14. Nie brałam udziału nigdy na Paradzie Koni. Mam dopiero jakieś 183 dni, ale mam kilka kuponów które oszczędzam (mam 3). Czy na paradzie będzie można zdobywać ekwipunek za kupony?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatniej Paradzie można było kupić na CR Zestaw Paradny zawierający dodatkowy ekwipunek dla konia.

      Usuń
    2. W tym poście : http://i-love-howrse.blogspot.com/2013/08/zestaw-parady-na-czarnym-rynku.html
      jest napisane że Zestaw Parady kosztował 1 kupon

      Usuń
  15. No, nareszcie wiem skąd są te screeny. Z francuskiego howrse

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, piszemy o tym na końcu prawie każdego spoilera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale skad wy macie te screeny, skoro na Francuskim Howrse jest jeszcze loteria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Screeny są ode mnie a to skąd je biorę to już moja sprawa ;)

      Usuń
  18. Poza tym wszystko jest na nich napisane po francusku, tak więc tego... Nie wiem jak ludzie mogą się nie zorientować ;d. Żeby nie było, sama nawet pięciu słów po francusku nie znam, więc argument że "łołemgie, nie kaszdy siem zna i sie czepiasz" jest z... siedzenia wzięty.

    Krakatoa

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym prowadzić ten blog! Chociaż być na czacie Moderatorem! Dobra, walę prosto z mostu, ten wpis był fajny, szczególnie Parada Koni, chociaż wiem, że nie wygram konia, w Paradach nie jestem dobra. No ale, co tam, mam dwa konie, wystarczy mi! A tutaj moje konto:
    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2579385

    ♥Imagine~Dragons♥~(Adele)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy macie może informację o tym, czy Onyxa będzie można sprzedawać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam obrazek nowego kuca.Wzięłam go z prezki pewnego gracza,mam nadzieje,ze to na pewno ten.;)
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1234900_1555798834644546_95602342_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatni post był ponad tydzień temu...Gdzie zasada, że każdy redaktor dodaje 3 posty tygodniowo? Nie musi być aż tyle, ale kochałam ten blog za wasze przywiązanie i właśnie regularność...
    In i dominika chyba na dobre porzuciły bloga.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety musze sie z tym zgodzić. Od bloga wieje zaniedbaniem... Chyba czuję jego koniec ;(

      Usuń
  23. Boski cudny, niestety nie ma szans na zdobycie ;) Zdecydowanie wolę promocję koni wędrownych.

    OdpowiedzUsuń