Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, kwietnia 28

Kolejne boskie z Układu Słonecznego do kupienia

A więc moje podejrzenia się sprawdziły. Tak, jak niedawno mogliśmy kupować dzikusy po całkiem przyzwoitej cenie, tak teraz będziemy mogli kupować boskie. Tym razem do zakupienia mamy kolejną klacz, która urodzi nam innego boskiego - Ziemię za 10 kuponów, oraz dwa ogiery - Io za 20 kuponów i Plutona za 15.

A oto krótka charakterystyka:


Ziemia

Ziemia jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Ziemia jest klaczą, która może raz w życiu zostać pokryta przez Słońce i dać życie Księżycowi

Możesz wziąć ją na przejażdżkę po Galaktykach Czułki, aby podnieść jej umiejętności.

Za każdym razem, gdy jej syn ma urodziny, dostaniesz od niej w prezencie 1 diament.
Ta klacz nie może zostać sprzedana.


Io

Io jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Możesz podróżować na nim dookoła Jowisza, aby podnieść jego umiejętności.


Podaruje Ci prezent: 1 diament w dniach, w których ukończy jako drugi w dwóch zawodach.
Ten koń nie może zostać sprzedany.



Pluton
Pluton jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Możesz podróżować dookoła galaktyki Andromedy, aby polepszyć jego umiejętności.


Podczas jazdy dookoła galaktyki Andromedy istnieje szansa, że znajdzie on 1 diament.
Ten koń nie może zostać sprzedany.



Ja już jestem szczęśliwą posiadaczką Ziemi, a Wy?
Hiena

14 komentarzy:

  1. Mam Ziemię nie kupując ani 1 kuponu ;D
    ~giga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy skusić się na Ziemie.
    Mam 0 kupsów a moze...

    Hwr.pl: nadis

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Ziemia! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Może namówię starszych na kupony, bo mam o ,a Ziemi nie przepuszczę :k
    Mam 0 nie wiem , chyba , że jest ktoś , kto sprzeda , priv.
    ~Franklina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba skuszę się na Io :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym kupiła Ziemię, ale kupiłam już Wenus ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziemia mi się niesamowicie podoba. Brawo dla grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skusiłabym się na Ziemie , ale niedawno zmarnowałam wszystkie swoje kupon :(.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam Ziemię :). Taka promocja na pewno jest lepsza niż "boskie w Rogach Obfitości" ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Ziemię i Wenus xD

    OdpowiedzUsuń
  12. mam Ziemię , a nie kupuję kuponów za złotówki

    OdpowiedzUsuń