Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, kwietnia 1

Trochę nowości ze świata Howrse

Tekst z angielskiego na polski przetłumaczony przez Hindustani.
Przez jakiś czas na temat nowości, o których nie wiedzieliśmy, było cicho. Ale Adencjo natknął się na nową dawkę informacji na temat gry.

Jak zapewne zauważyliście, od czerwca 2011, w grze coraz częściej zaczęły pojawiać się promocje, które niegdyś były rzadkością. Firma uważa, że większość z tych eventów pozwala graczowi na większą zabawę i przyjemność z gry (mają rację?), ale zdają sobie sprawę, że promocje zaczynają powoli męczyć głównie tych, którzy grają od samego początku. Dla Owlinetu to również utrapienie. Stworzenie jednej takiej zabawy zajmuje im bardzo dużo czasu i wysiłku. Niemniej jednak, Howrse nie może obejść się bez promocji, gdyż są one niezbędne w grze choćby po to, by wprowadzać boskie konie. Twórcy dużo myśleli, aby wszystko działało tak, by gracze się bawili i nie czuli się zmuszani do wykonywania zadań potrzebnych do zdobycia bosiaka.

Ale to nie znaczy, że promocje ponownie staną się rzadkością. Owlinet przygotował dla nas kilka nowości. Oto one:


WIELKIE WYZWANIE:

W nowym systemie, który chcą stworzyć twórcy, każdy z graczy będzie miał szansę na wzięcie udziału w Wielkim Wyzwaniu.

Na czym on będzie polegał?

Wszyscy gracze z każdego z serwerów będą musieli zebrać kilka milionów żetonów. Ich ilość będzie zależała od serwera i ilości uczestników. Będzie wiele sposobów na ich zdobycie: UFO, GP i 6 dziennych zadań (codziennie będą wybierane losowo i dla każdego zawodnika będą inne). Ale nie będą to jakieś super trudne zadania tylko takie, które zazwyczaj spotykamy podczas promocji (dać jabłko, wziąć udział w pewnej ilości zawodów itd.). Będą też nowe, jak np. podarować Equus nowemu graczowi. W ten sposób firma chce zachęcić graczy do współpracy i sprawić, aby przekazywać Equus nie tylko Ow.

Wraz z tym wiąże się usunięcie 100 dokonań. Od kiedy w życie wejdą te zmiany, każdy gracz po ukończeniu samouczka, będzie od razu zdobywał trofea.

Jednak pamiętajcie, że udział w Wielkim Wyzwaniu nie jest obowiązkowy. Nie ma żadnych zobowiązań ani nakazów. Jednakże każdy gracz się liczy, gdyż może to dać przewagę nad innymi serwerami.

Oto jak mniej-więcej będzie wyglądać nowa zabawa:


UROCZYSTOŚĆ:

Po osiągnięciu wspólnymi siłami odpowiedniej ilości żetonów, rozpocznie się uroczystość. Będzie trwała pięć dni, podczas których będziemy świętować nasze wyniki. Te pięć dni będą przerwą od promocji.

Będzie to kolejny sposób na zdobycie boskiego konia lub innych upominków. Firma również radzi mieć w tych dniach oczy szeroko otwarte, gdyż będą latały UFO z biletami.

Ale, ale! W tych dniach pojawią się też przeróżne oferty, w których będzie można zdobyć boskiego konia lub inne rzeczy typu: Wyzwanie Tytanów, Róg Obfitości i inne, nowe niespodzianki. Oczywiście każdy, kto wziął udział w Wielkim Wyzwaniu zostanie nagrodzony i dostanie bilety na loterię w zależności od tego, ile żetonów zebrał.

Kiedy zakończy się uroczystość, rozpocznie się kolejne zbieranie żetonów.

A taki jest wstępny plan wyglądu uroczystości:


BOSKIE KONIE:
I na sam koniec mam dla Was co nieco informacji o bosiakach. Otóż będą one oferowały nowe korzyści i dadzą hodowcy przyjemność zdobywania prezentów przydatnych w grze. 

Jeśli właścicielem boskiego będzie gracz z kontem VIP, dostanie on dodatkowe i szczególne korzyści związane z posiadaniem VIPa. Mogą to być np. dodatkowe wymiany. Wszystko jest możliwe.

Boskie będą też dawały dodatkowe żetony na następne Wielkie Wyzwanie.


I to wszystko jeśli chodzi o nadchodzące nowości. Jesteście podekscytowani? A może raczej nie podoba się Wam ten pomysł?

PS.: Pewnie już wszyscy zauważyli, ale na Howrse powoli są wprowadzane nowe wyglądy koni :)

Zapraszam do dyskusji.
Hiena


36 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że zamiast zmniejszyć ilość promocji - zwiększyli ją...
    Tak czy siak wyzwanie zapowiada się obiecująco. Zawsze to jakaś nowość wprowadzona do gry.
    Sam pomysł bardzo mi się podoba - chętnie wezmę w niej udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ilości, też mi się tak wydaje. Ale tak było w tekście :)

      Usuń
  2. A skąt to wiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś o tym na oficjalnym blogu:
      http://blog.howrse.com/

      Usuń
    2. Z oficjalnego bloga Howrse

      Usuń
  3. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził, ale jak widać Owlient stara się, żeby ludzie, którzy w nim pracują, byli pierwsi. Zobaczymy jak dużo narzekań będzie na forum, mam nadzieję, że otworzą nowy wątek, na temat tych przyszłych zmian. Jednak mogę się założyć, że dopóki nie zostaną wprowadzone wszystkim będą się podobać. Jak tylko Owlient je wprowadzi zostanie zmieszany z błotem. Tak samo było z tymi nieszczęsnymi maściami i rankingiem ogólnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie każe Ci grać więc jak Ci zmiany i nowości wprowadzane do gry nie odpowiadają to po prostu usuń konto i problem z głowy.

      Usuń
    2. Rozumiem, że kiepsko Ci idzie czytanie ze zrozumieniem, bo nie pisałam, że nie podobają mi się zmiany, tylko, że czekam na burzę na forum. Zmiany mi się podobają.

      Usuń
  4. Moim zdaniem te zmiany są ciekawe i interesujące, a Wielkie Wyzwanie jest czymś zupełnie nowym - mnie osobiście znudziła się już większość promocji.

    Yasmine

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy wie kto czytał oficjalny blog firmy Horwse ale i tak dzięki za przetłumaczenia ^^

    ~Kurokami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :)
    /darkmyword

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co, ale ja będę tęsknił za nowymi promocjami co miesiąc. Wielkie Wyzwanie może być fajne, ale po paru razach się znudzi. Wszyscy tak bardzo narzekają na te różne promocje, ale nie widziałem jeszcze, żeby ktoś z narzekających nie brał w nich udziału.
    Adencjo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że tutaj, ale czy dotarła do Ciebie moja wiadomość na howrse dotycząca kolejnych grafik nowych koni? Logowałeś się ale nie dostałam odpowiedzi więc pytam. Jeśli nie chcecie na blogu spoilerów to nie będę się narzucać, po prostu powiedzcie.

      Usuń
    2. Witaj. Jasne, że dotarły. Przepraszam za brak odpowiedzi, ale miałem trochę pracy związanej z blogiem i życiem prywatnym. Twoje spojlery naprawdę nam pomagają i jesteśmy Ci wdzięczni. Post o nowych grafikach zrobię, ale gdy będę miał tych grafik trochę więcej.
      Pozdrawiam. Adencjo

      Usuń
  8. Według mnie trochę nie fer będzie to, że nowi gracze będą dostawać kasę za to, że ktoś wykonał zdanie. Pomyślmy. Jeśli np. 70 graczy da jakiemuś nowemu po 1000 eq to ta osoba będzie mieć 70 tyś eq.

    Ale ogólnie pomysł się mi spodobał. Jak wprowadzą to Wielkie Wyzwanie to nie będzie już starych promocji?

    I też znowu Vip. Jak masz vipa to znowu masz korzysci w grze.
    Lecz ja nie uważam, że to nie sprawiedliwe. Taka osoba też musi zapracować na tego Vipa, mianowicie zapłacić 10 kuponów, a potem otrzymuje korzyści. A ludzie, którzy narzekają, że wiecznie czegoś nie mają... Przecież ludzie z czołówki rankingu też musiały na to zapracować. Po prostu się nie chce, więc trzeba wieszać psy na Owliencie, że chce zarobić na utrzymanie firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nowych, powiem ci - są tysiące. Na polskim serwerze jest grubo ponad 3 mln użytkowników. Graczy poniżej 30 dni stażu na polskim Howrse jest nie mniej niż 300 000. Większość kont dryfuje sobie gdzieś w czasoprzestrzeni... Taki żarcik. Chodzi o to, że większość z tych kont jest nieużywanych, więc wiele z tych pieniędzy do nikogo nie trafi. Poza tym - to chyba dobrze. Początkujący gracze nawet gdyby chcieli nie mają takich możliwości, nie mają dobrych koni na których mogliby zarobić... Ja osobiście wolałabym przesłać nawet 10 000 equus do jakiegoś nowicjusza, nawet ze świadomością, że może je zmarnować niż do Ow, której nie są w ogóle potrzebne.
      Tak samo jest z bezdomnymi. 85% żebrających to wyłudzacze kasy, ale wolę dać temu niepotrzebującemu niż nie dać wcale i odejść z myślą, że to mógłby być akurat ten potrzebujący, biedny człowiek.

      Nie odbierz tego proszę źle. Ile ludzi tyle charakterów. Chciałam tylko powiedzieć, że twórcy gry chcą nas nakłonić do zespołowego działania, pomagać biedniejszym od nas. I nie ma co patrzeć, że ktoś będzie miał więcej od nas. Ważne, że pomogliśmy.
      I mimo, że to tylko gra, myślę, że ten, kto postępuje w jakiś sposób w wirtualnym świecie postępuje tak naprawdę ;)

      Usuń
  9. Nowości nowościami , ale wszystko się nakłada. Kiedyś nowość była raz na ruski rok , a teraz codziennie. I to ma być mniej męczące ?!
    Co do nowej promocji - średnio. Jak to zazwyczaj , gracze z dużo ilością kuponów i kasy będą mieli dobre nagrody. No a Ci co mają tam , no nwm , 70 boskich , będą mieć więcej żetonów ;///

    Ehh... a myślałam ,że może zrobią kolejne wędrowne , albo malowanki ;c

    Wszystko zaczyna mi się powoli przestawać podobać. Gra zlekka dziecinnieje.

    WIADOMOŚĆ DO HEJTERÓW ITP.
    To ,że uważam ,że gra robi się nudna , nie oznacza ,że mam odejść z Howrse ! Nie piszcie do ludzi "jak Ci nie pasi to usuń konto" , bo uwieżcie , ale tego Owilent to raczej nie chce. Gdy będzie mniej graczy , to jakośc gry się pogorszy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy dobrze rozumiem., Wszyscy gracze z polskiego howrse.pl będą zbierać żetony wspólnie, i jeśli wygramy każdy gracz dostanie Onyxa? Czy każdy osobno zdobywa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, będzie można zdobyć boskiego poprzez losowanie podczas uroczystości.

      Usuń
  11. dla mnie całkiem spoko, podoba mi sie, ze to wszyscy będą razem zbierać żetony, bo smamemu było by trudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tyko minus jest taki, że wszyscy muszą się postarać. Na pewno znajdzie się ktoś, kto nie będzie chciał grać :(

      Usuń
  12. HIENA - Nie ma opcji żebyś była pełnoletnia. Twój sposób mówienia i zachowanie cię zdradzają. Nawet jeśli napiszesz coś innego wiedz, że bardzo prosto jest to poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, dzieciaczku, nie znasz się na ludziach. Zresztą, nie mam zamiaru tłumaczyć się nieznanej osobie. Nie chcesz, nie wierz. Płakać nie będę, bo Twoje zdanie i opinia do szczęścia i życia nie są mi potrzebne.

      Usuń
    2. Po prostu mówię Ci, że to kurcze widać....
      Chyba, że masz taki dziwny styl mówienia.
      Ile masz lat?

      Usuń
    3. Tak, mam taki styl pisania połączony z odwieczną dysortografią. Poza tym, co cię interesuje mój wiek? Oddychać bez tego nie możesz? Urodziłam się w '95 roku. Policz sobie i skończ już, bo blog nie jest o mnie i moim życiu :)

      Zresztą, inni admni mają mnie w znajomych na fb i mogą potwierdzić mój wiek.

      Usuń
    4. Hahahaha, nie znasz się na ludziach.
      Znam ośmiolatka, który ortografię zna na pamięć, a zdania składa lepiej niż nie jeden dorosły.
      Znam też dwudziestolatka, który do tej pory nie umie poprawnie napisać 'jaskółka'.
      Styl mówienia? Każdy tak na dobrą sprawę pisze i mówi tak samo, tylko w innych słowach, jak mawiała moja polonistka.
      ~giga

      Usuń
  13. zapowiada się super!!!
    mam nadzieję że w tej promocji będzie można łatwiej wygrać boskiego, a nie za paredziesiąt kuponów. A co do tego nowego wyglądu koni to myślę że stare były lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli jak nie skończyłam dokonań, a je usuną, to też od razu będę miała trofea ?

    kanarys

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko ale troche dziwne te zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I czyli to będzie ile trwać? Skończy się, będzie uroczystość i znowu WW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czy będą jeszcze promocje ?

      Usuń
    2. No właśnie, ile to będzie trwać?

      Usuń
  17. trochę dużo ostatnich promocji ale ta mi się podoba zamiast samemu się męczyć i zdobywać żetony to robimy to wszyscy razem i to jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uważam, że pierwsze 4 promocje były ok, ale teraz to jest już mega nudne

    OdpowiedzUsuń