Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, kwietnia 4

Zestaw Paradny na Czarnym Rynku


Od dzisiaj do 7 kwietnia będziemy mogli zakupić Zestaw Paradny za 1 kupon. Możemy dzięki temu zwiększyć swoje szanse na wygranie Onyksa. W każdym ZP znajdziemy 2 części zwykłego ekwipunku, 2 części rzadkiego, 1 część bardzo rzadkiego i 1 część wyjątkowego. Jeśli będziemy mieli odrobinę szczęścia, jest możliwość znalezienia również części złotego ekwipunku oraz dodatkowego konia do ubrania.






Zbieracie na Onyksa?
Hiena

9 komentarzy:

  1. Już dawno przestały mnie rajcować te wszystkie promocje. Nie siedzę na Howrse godzinami jak dawniej, więc chociaż Onyx bardzo mi się podoba, chyba sobie odpuszcze ;)
    Aczkolwiek powodzenia wszystkim zbierającym jak najbardzej życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, kupiłam już dwa :3
    ~PikaPika

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam jeden,opłacało się,ale ja zbieram na ZN,nie na Onyksa,bo on nic ciekawego nie daje.
    A tak z innej beczki,mamy 2 nowych modów na Howrse.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze przez dwa dni a nie przez 19 dni -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tutaj widzę coś innego: http://www.howrse.pl/marche/noir/object?qName=parade-pack :)

      Usuń
  5. Ja nie zbieram na Onyksa, nie jest mi potrzebny xd Zbieram te punkty i pod koniec promocji na coś wymienię, o ile nie zapomnę O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. wiecie może czy pod koniec promocji też będzie można go kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej tak. Zawsze w promocjach na howrse bonusowe przedmioty w RO itp. pojawiają się minimum 2 razy.

      Usuń